صحبت با یکی از سازنده های درب ضد سرقت


وقتی صحبت از قفل های داخلی درب مدرسه می شود، باید به خاطر داشته باشید که قفل های امنیتی کلاس درس و همچنین قفل اتاق های کارکنان، دفاتر و سایر فضاهای محدود مورد نیاز است.

قفل درب ضد سرقت ارزان تبریز برای همه این فضاها باید به راحتی قابل استفاده و مدیریت در مواقع اضطراری و شرایط قفل باشد. به عنوان مثال، معلمان باید بتوانند به راحتی قفل امنیتی کلاس را از داخل کنترل کنند.

بر اساس مرکز ملی آمار آموزش، در سال 2019-2019، از هر 4 مدرسه دولتی در ایالات متحده، 1 مدرسه فاقد درهای کلاسی است که می تواند از داخل قفل شود.

این خطر برای معلم یا کارمندی است که باید کلاس را ترک کند تا در مواقع اضطراری در را قفل کند. علاوه بر داشتن قفل‌های امنیتی کلاس درس که می‌توان آن‌ها را از داخل اتاق کنترل کرد، اولین امدادگران باید در هنگام دسترسی به چنین فضاهایی بدون اعتبار مناسب، بلامانع باشند و این قفل‌های درها نیز باید به قوانین ساختمان و آتش نشانی پایبند باشند.

بیشتر برای درهای داخلی مدارس که نیاز به امنیت کمی دارند استفاده می شود. یک قفل اهرمی استوانه‌ای دارای یک دستگیره در در دو طرف در است و مکانیزم آن دارای یک استوانه کوچک است، از این رو این قفلدرب ضد سرقت چوبی لوکس مدرسه نامگذاری شده است.

طرفداران

نصب و تعمیر سریع و همچنین کارکرد آسان برای کاربران.
موجود در چندین سبک متناسب با طرح های مختلف.
منفی

بسته به تعداد کاربران، مدیریت و جایگزینی کلیدهای مدرسه برای این نوع قفل می‌تواند کار بزرگی باشد و هزینه‌های مربوطه می‌تواند به سرعت افزایش یابد.
اگر کلید قفل درب ضد سرقت ترک سفید گم شود، در صورتی که کلید گمشده به دست افراد اشتباه بیفتد، امنیت مدرسه به خطر می افتد.
فاقد عملکرد برای ویژگی های امنیتی پیشرفته تر، از جمله باز کردن قفل درب از راه دور.

معمولاً برای جلوگیری از ورود اجباری استفاده می‌شود، قفل‌های مورتیس دارای یک صفحه ضربه‌ای هستند که در داخل مکانیسم قفل پیچ‌بند وجود دارد.

چنین قفلی برای ایمنی مدرسه معمولاً در درب ضد سرقت حیاط رو به بیرون یافت می‌شود، زیرا در مقایسه با قفل‌های استوانه‌ای استحکام بیشتری دارند، اما بسته به ضخامت درب‌ها می‌توانند برای استفاده داخلی نیز مناسب باشند.

طرفداران

سنگین است و در برابر استفاده مکرر و ورود اجباری محافظت می کند.
ساده در نگهداری.
طراحی زیباتر بصری در مقایسه با قفل اهرمی استوانه ای.

  • منابع:
  1. SCHOOL CLASSROOM DOOR LOCKS AND DEVICES GUIDE
  • تبلیغات:
  1. زیر انداز می تواند مشکلات بی خوابی شما را از بین ببرد
  2. بلند کردن مژه در ده روز با محصولاتی از دل طبیعت!
  3. کارآفرین جوانی که به کارکنانش مازراتی هدیه داد!!!
  4. چرا نمی توانیم در مدرسه سویشرت بپوشیم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *