به لطف این صافی، نخ های پارچه را می توان بسیار محکم بافت کرد

پارچه

به لطف این صافی، نخ های ابریشمی را می توان بسیار محکم بافت کرد. در یک بافت تنگ، هر رشته ابریشم بسیار نزدیک به رشته بعدی بافته می شود. هرچه بافت سفت تر باشد، پارچه عایق تر است.
یک مدل لباس با پارچه کرپ مازراتی ابریشمی محکم بافته شده به شما کمک می کند تا گرمای طبیعی بدن شما را در کنار پوستتان به دام بیندازید. ترکیب بافت تنگ پارچه ابریشمی، همراه با خواص طبیعی آن، پارچه ای بسیار عایق ایجاد می کند که می تواند شما را در زمستان گرم نگه دارد.

این شما را در تابستان خنک نگه می دارد
به غیر از گرم نگه داشتن شما در زمستان، لباس های ابریشمی می توانند شما را در تابستان نیز خنک نگه دارند. ابریشم قادر است بین 10 تا 30 درصد وزن خود رطوبت را جذب کند. این باعث می شود ابریشم پارچه ای با تنفس متوسط باشد.

ابریشم همچنین بسیار سبک و نازک است که کمک بزرگی به خنک نگه داشتن شما می کند. لباس های سارافون دخترانه مجلسی ابریشمی گشاد و لوازم جانبی مانند روسری های ابریشمی برای پوشیدن در تابستان عالی هستند.

پارچه

در حالی که ابریشم یک پارچه قابل تنفس عکس رادیو جیوه دار است، الیاف حیوانی (پروتئینی) مانند ابریشم و پشم به اندازه الیاف گیاهی (سلولزی) مانند پنبه جاذب نیستند. این بدان معنی است که ابریشم نمی تواند مقادیر زیادی عرق را جذب کند.

هنگام پوشیدن لباس های ابریشمی در آب و هوای گرمسیری، برای جلوگیری از تعریق، پوشیدن لباس های ابریشمی گشاد مانند روسری، تاپ و لباس های ماکسی را توصیه می کنیم.

لباس‌های ابریشمی تنگ که نزدیک به پوست می‌پوشند، مانند لباس‌های زیر ابریشمی، می‌توانند در گرمای تابستان عرق کنید، زیرا ابریشم نیز عایق خوبی است.

قوی و بادوام است
دلیلی وجود دارد که چرا ابریشم با کیفیت خوب می تواند تا آخر عمر دوام بیاورد. برای پارچه ای بسیار نازک و سبک، ابریشم بسیار قوی است. نخ ابریشم آنقدر قوی است که چهار برابر سخت‌تر از نخ فولادی با همان ضخامت است.

صدها سال پیش، مغولی ها حتی از ابریشم زره می ساختند. جلیقه‌های ابریشمی ساخته شده از لایه‌های زیادی از ابریشم لحاف‌دار برای کاهش ضربه تیرهای فرورفته به پوست استفاده می‌شد.

ابریشم نه تنها قوی است بلکه خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری عالی نیز دارد. به لطف این ویژگی های ارزشمند، برای مدت طولانی جوراب دخترانه ابریشم پارچه انتخابی هنگام ساخت چتر نجات بود.

 

  • منابع:
    1. Why Is Silk Called the Queen of Fibers? The Benefits of Silk
  • تبلیغات: 
    1. کاهش مرگ و میر با مصرف باقالی در جهان
    2. عیدی کارمندان در سال جدید مشخص شد
    3. کتابهای قوانین علمی ثروتمند شدن را بخوانید
    4. استفاده از کشمش به جای خوراک دام در افغانستان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *