خرید بکهو لودر کوماتسو با قیمت عمده


اگر فردی باشید که در زمینه ی ساخت و ساز و عملیات عمرانی و یا حتی کشاورزی فعالیت دارید پس حتما تا به حال نام بکهو لودر یا بیل بکهو را شنیده اید و با کاربرد آن آشنایی دارید. برخی معتقدند این وسیله مانند یک آچار فرانسه در عملیات عمرانی می‌ماند. جهت آشنایی و خرید بکهو لودر کوماتسو با ما همراه باشید.

خرید بکهو لودر کوماتسو با قیمت عمده

مشخصات فنی بکهو لودر کوماتسو مدل WB70A-1

مشخصات فنی بکهو لودر کوماتسو مدل WB70A-1 بکهو لودر نام وسیله ای است که اغلب آن را در عملیات عمرانی یا کشاورزی دیده ایم. اگر با لودرها آشنایی دارید پس شاید بدانید که بکهو لودر در واقع نوعی لودر کوچک با یک بیل مکانیکی و بیل عقب تراکتور دست دوم در پشت آن است و در پروژه‌های کوچک استفاده می‌شود.

در واقع بکهو لودر ترکیبی از سه وسیله است: یک تراکتور، یک لودر در جلو و یک بیل بکهو در عقب.
علت نام گذاری آن هم به ساختارش برمی گردد. بیل جلو «لودر» و بیل عقب «بکهو» نام دارد.

تراکتور آن با تایرهای بزرگ و ترمز و فرمان و … به گونه ای طراحی شده است که می‌تواند به آسانی در تمام سطوح حرکت کند.
از لودر استفاده‌های مختلفی می‌شود مانند: حمل و نقل مواد، صاف کردن سطوح و …
بیل بکهو از سه قسمت بازو، چنگک و باکت تشکیل شده و کاربردهای خاص خود را دارد؛ برای مثال: حفاری، بلند کردن اجسام سنگین و …

مدل‌های مختلفی از این وسیله در سایزهای گوناگون تولید شده است. هریک از این مدل‌ها مشخصات و کاربرد خاصی دارد که توسط شرکت سازنده در کاتالوگ آن ارائه می‌شود.

برندهای معروف سازنده ی این وسیله شامل کوماتسو، ایکس سی ام جی، بابکت، کیس، کاترپیلار، دوسان، هیتاچی و … است.

بکهو لودر کوماتسو مدل WB70A-1 نمونه ای از این وسیله است که نسبت به سایر مدل‌ها کوچک و سبک است. برای مشاهده مشخصات فنی این وسیله می توان به کاتالوگ آن مراجعه نمود؛ برای نمونه مشخصات موتور این مدل به شرح زیر است:

موتور

مدلکوماتسو
نوع۴D98E-1FA low emissions
حداکثر قدرت۷۰٫۸ اسب بخار
حداکثر گشتاور۲۵۱ نیوتون متر در ۱٫۲۰۰ دور در دقیقه
حجم جابه جایی۳٫۳۱۸ سانتی‌متر مکعب
تعداد سیلندر۴

مقایسه انواع بیل بکهو

مقایسه انواع بیل بکهودر ابتدای اختراع، بکهو لودرها بسیار ساده بودند اما با گذشت زمان امکانات بیشتری به آن اضافه شد و امروزه انواع پیشرفته با قابلیت‌های بیشتر تولید شده است.

بیل بکهو یا بکهو لودر انواع مختلفی دارد که در این قسمت با تعدادی از آن‌ها آشنا خواهیم شد:

بکهو لودر ثابت: این ماشین شامل یک لودر و یک بکهو با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه است. این مدل از اولین مدل‌های ارائه شده ی بیل بکهو و بیل بکهو هیدرومک 102b است.

بکهو لودر گردان: این نوع بکهو لودر قادر به انجام حرکات کشویی است. قابلیت چرخش آن ۲۷۰ درجه است. البته این نوع ممکن است فاقد لودر باشد. این مدل برای حفاری‌های عمیق مناسب نیست.

بکهو لودر کشویی: این بکهو لودرها شامل دو دسته ی هیدرولیکی و مکانیکی است. مدل هیدرولیکی خاصیت کششی دارد و مدل مکانیکی نوع پیشرفته ی بکهولودر ثابت است و برای کاربردهای شهری مناسب است.

از میان مدل‌های مختلف ، بکهو لودر کشویی هیدرولیکی کامل ترین مدل است و کاربرد بیشتری دارد.

به طور کلی از انواع مختلف بکهو لودرها برای انجام عملیاتی مانند خاکبرداری، لایروبی، حمل لوله‌ها، کندن کانال، کشاورزی و موارد دیگر استفاده می‌شود.

قیمت خرید بکهو لودر کوماتسو

قیمت خرید بکهو لودر کوماتسوهمان طور که گفته شد برندهای مختلفی از این وسیله در بازار موجود است.
برند کوماتسو در واقع به یک شرکت صنایع سنگین در ژاپن مربوط می‌شود. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان در زمینه تولید انواع لودر، بیل مکانیکی و بولدوزر است.

کیفیت محصولات این شرکت تضمین شده است؛ علاوه بر آن قطعات آن به راحتی در بازار یافت می‌شود.

قیمت بکهو لودرها با توجه به موارد مختلفی تعیین می‌شود. ظرفیت، مدل و برند از جمله مواردی است که روی قیمت آن تاثیر گذار است.

برای آگاهی از قیمت خرید بکهو لودر کوماتسو کافی است به نمایندگی‌های فروش این محصول و یا اینترنت مراجعه شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *