خرید بیل مکانیکی کوماتسو ۴۰۰ فروشی


خرید بیل مکانیکی کوماتسو ۴۰۰ و بیل بکهو تبریز یکی از بهترین انتخاب های شما برای استفاده در حفاریها و راه سازیها می باشد. این بیل با توجه به ویژگیهایی که دارد می تواند برای استفاده در مسیرهای کوهستانی کاملا مناسب باشد.

خرید بیل مکانیکی کوماتسو 400 فروشی

مشخصات فنی بیل مکانیکی کوماتسو ۴۰۰

مشخصات فنی بیل مکانیکی کوماتسو 400در خصوص مشخصات بیل مکانیکی کوماتسو می توان گفت بیل مکانیکی ۴۰۰ کوماتسو یکی از انواع بیل های مکانیکی و بیل بکهو سنوپارس ۵۰۰ با چرخ های زنجیری می باشد. این بیل با توجه به ویژگی هایی که دارد بیشتر مناسب استفاده در جاده های کوهستانی و بیرون از شهرها می باشد.

به بیانی می توان گفت با سرعتی که جهان کنونی گرفته است، بدون استفاده از این بیل های مکانیکی نمی توان هیچ پروژه ای را انجام داد. این بیل ها امروزه برای استفاده در پروژه های عظیم راه سازی، سد سازی، ساختمان سازی و معابر شهری مورد استفاده قرار می گیرند.

در واقع بیل مکانیکی همواره یکی از ادوات بسیار مهم ماشین آلات راه سازی بوده که دارای دو نوع با چرخ های لاستیکی و چرخ های زنجیری می باشد.

بیل مکانیکی کوماتسو ۴۰۰ یکی از انواع بیل های با چرخ زنجیری بوده که مهمترین دلایل استفاده از آن را می توان به شرح زیر بیان نمود.

  • استقرار در مناطق با شیب زیاد
  • عبور آسان از جاده های با بافت گلی و فرارز وفرودهای زیاد
  • صرفه اقتصادی و سرعت بالای انجام عملیات ای خاکی
  • قرارگیری مستحکم تر در مناطق سست، نرم و باتلاقی

این بیل دارای سرعتی بین پنج تا هشت کیلومتر در ساعت بوده که در این نوع از ماشین آلات کم نظیر است. همچنین استفاده از این بیل برای انجام عملیات های خاکی بسیار مناسبتر از استفاده از بیل های مکانیکی با چرخ لاستیکی می باشد. با توجه به این که این بیل از نوع چرخ زنجیری می باشد در نتیجه برای انتقال آنها در مسیرهای طولانی باید از یدک کش استفاده نمود. از طرفی به سبب وجود آلیاژهای محکم در زیر چرخها، امکان استقرار ماشین بر روی مناطق سنگی و کوهستانی و عملیات سنگ برداری راحت می باشد.

لازم به ذکر است که یکی دیگر از بیل های مکانیکی از نوع چرخ لاستیکی می باشد. این بیلها دارای سرعت حرکت و انتقال فوق العاده بالایی بوده و نسبت به نوع زنجیری سرعت بیشتری دارند. به همین سبب نیز از این بیلها برای عملیات راه سازی و ساختمان سازی استفاده می شود. البته این بیلها نسبت به نوع چرخ زنجیری از توان کمتری برای حمل و نقل بار و انتقال تجهیزات برخوردار بوده اما برای عملیان درون شهری کاملا مناسب می باشند. سرعت این بیلها در برخی موارد به ۴۰ کیلومتر در ساعت نیز می رسند.

مقایسه بیل مکانیکی کوماتسو با سایر انواع بیل مکانیکی

مقایسه بیل مکانیکی کوماتسو با سایر انواع بیل مکانیکیدر مقایسه بیل مکانیکی کوچک کوماتسو با سایر انواع بیل های مکانیکی می توان گفت این بیلها نسبت به جثه ای که دارند برای انجام عملیات های حفاری و خاک برداری در مسیرهای صعب العبور و کوهستانی با شیب های زیاد بسیار مناسب تر از بیل های با چرخ لاستیکی هستند.

به طور کلی می توان گفت بیل های مکانیکی با توجه به توان و نوع کاربری شان، دارای تفاوت های ویژه ای با یکدیگر هستند. از اینرو شما برای پروژه های مختلف با توجه به تعریف هر پروژه و نوع نیازتان باید یک بیل مناسب را انتخاب کرده تا بتوانید پروژه مورد نظر را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به اتمام برسانید.

قیمت ویژه بیل مکانیکی کوماتسو

قیمت ویژه بیل مکانیکی کوماتسوشما می توانید بیل مکانیکی کوماتسو را در اینجا با یک قیمت ویژه تهیه نمایید. به طور کلی می توان گفت قیمت بیل های مکانیکی به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به نوع کاربری و قدرت این بیلها به همراه شرکت سازنده آنها اشاره کرد. لازم به ذکر است که نوسانات بازار ارز و تغییراتی که در این بازار وجود دارند نیز به عنوان یکی از دلایل مهم تعیین قیمت این ادوات می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *