خرید و فروش بیل مکانیکی زنجیری صفر


بیل عقب تراکتور رومانی یکی از ماشین آلات سنگین و کاربردی برای حفر و گود برداری، تخریب و  ساخت و ساز و … می باشد که دارای انواع و اقسام مختلفی است که با توجه به کارایی و کاربرد زیاد، مورد توجه خریداران و متقاضیان زیادی قرار گرفته است. خرید و فروش بیل مکانیکی زنجیری با کیفیت مرغوب و قیمت مطلوب از همین مرکز صورت می پذیرد.

خرید و فروش بیل مکانیکی زنجیری صفر

مشخصات فنی بیل مکانیکی زنجیری

مشخصات فنی بیل مکانیکی زنجیریماشین آلات راه سازی دارای انواع مختلفی هستند که یکی از کاربردی ترین آن ها بیل مکانیکی می باشد که برای خاک برداری و حفاری در بسیاری از مراکز مورد استفاده قرار می گیرد. بیل بکهو هیدرومک صفر در مدل های مختلف بیل مکانیکی چرخ زنجیری فولادی و بیل مکانیکی چرخ زنجیری لاستیکی وجود دارد که در عملیات ساختمانی و احداث جاده ها کاربرد زیادی دارد. این ماشین در جاده های ناهموار و سخت به آسانی عبور می کند. از مشخصات فنی بیل مکانیکی زنجیری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • طراحی آن متناسب با کار در شرایط سخت انجام می شود.
  • ار بهترین قطعات و موتور در ساخت آن استفاده می شود.
  • کمترین آلایندگی را ایجاد می کند.
  • دارای کابین مناسب بوده که عایق خوبی برای جلوگیری از گرد و غبار و صدا به درون آن می باشد.

بیل مکانیکی برای استخراج انواع فلزات، ساختمان سازی، راه سازی، حمل و نقل مواد، گود برداری برای احداث مجتمع های مسکونی و تجاری، حفاری جای لوله ها، خاک برداری و آوار برداری و … مورد استفاده می گیرد.

آشنایی با بیل مکانیکی زنجیری

آشنایی با بیل مکانیکی زنجیریبیل مکانیکی زنجیری یکی از مدل های پرفروش می باشد که دارای کارایی و عملکرد بسیاری مناسبی است و در خاک های سست و نرم به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماشین دارای قدرت و توان زیادی می باشد و با بهترین کیفیت در کارخانه های سازنده تولید می شود. خرید بیل مکانیکی زنجیری با کیفیت درجه یک و برند معتبر از همین سایت مقدور می باشد و خرید و فروش از این مجموعه فقط به صورت عمده انجام می شود. بیل مکانیکی کارکرده زنجیری نیز در صنایع راه سازی و برای استخراج فلزات و معادن سنگ کاربرد زیادی دارد. کاربرد بیل مکانیکی زنجیری چیست؟

  • بلند کردن و جابجایی اجسام و وسایل
  • گود برداری و برش دادن زمین
  • تخریب کردن و لایروبی
  • حفاری جای لوله ها و …

بیل مکانیکی زنجیری دارای شاسی قدرتمند برای حرکت در محل خاک برداری می باشد و در زمین های نرم و سست فشار کمی را بر روی خاک ایجاد می کند همچنین در شیب های تند نیز کارایی بسیار خوبی دارد. با توجه به قابلیت های بسیار ویژه و مهم، این وسیله محبوبیت زیادی دارد و از فروش بالایی برخوردار می باشد.

قیمت انواع بیل مکانیکی

قیمت انواع بیل مکانیکی قیمت بیل مکانیکی به عوامل مختلفی بستگی دارد که کیفیت و برند همچنین شرکت تولید کننده این وسیله بر قیمت آن تأثیر گذار هستند و کیفیت ساخت قطعات به کار رفته در آن، نوع  چرخ، قدرت کشش، روش خرید و فروش، نوسانات نرخ ارز، قابلیت چرخش و کشور سازنده بر قیمت آن مؤثر می باشند. در کارخانه های سازنده در کشورهای مختلف جهان انواع بیل مکانیکی به وسیله تکنولوژی مدرن و به روز دنیا و طبق استانداردهای لازم طراحی و تولید می شوند و مدل بیل مکانیکی صفر به دلیل کارایی و عملکرد بسیار مناسبی که دارد، فروش بالایی را به خود اختصاص داده است و یکی از نمونه های وارداتی پرفروش و پرطرفدار می باشد.

شرکت های بازرگانی متعددی در زمینه واردات انواع بیل مکانیکی از کشورهایی نظیر ژاپن و کره و .. در حال فعالیت هستند که انواع برندهای صاحب نام و معتبر را وارد کشور می کنند که دارای بهترین کارایی و کیفیت می باشند و مورد استقبال مشتریان و متقاضیان زیادی در کشور قرار گرفته است و قیمت این وسیله با توجه به مدل و نوع آن متفاوت می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *