روشویی کابینتی سرامیکی موجب درگیری هیئت دولت شد

روشویی

اگر در حال خرید یک روشویی کابینتی سرامیکی  هستید، کابینت های چوبی بسیار بادوام هستند.

فکر می‌کنید چرا بسیاری از فضاهای داخلی شیک و بوهو پر از قطعات چوبی دست دوم هستند که اغلب ده‌ها (یا حتی قرن‌ها) قدمت دارند؟

فقط آماده پرداخت هزینه ساخت کابینت حمام با چوب جامد باشید.وجود چوب جامد در حمام به آن حس بسیار عالی می دهد. چیزی شبیه احیای یک صنعتگر در طراحی داخلی قرن بیست و یکم وجود دارد.

و همین سادگی بسیار زیبای چوب حکاکی شده است که آن را برای کابینت های حمام بسیار مطلوب می کند. نه اینکه هیچ وقت از مد افتاده باشد. چوب فراتر از روندها است.

که اگر از آن دسته افرادی نیستید که هر پنج سال یکبار یک حمام جدید قرار می دهید، آن را به یک انتخاب طولانی مدت عالی تبدیل می کند. تخته فیبر با چگالی متوسط قطعه سفارشی و حک شده با دست است.

روشویی

امروزه متوجه می‌شوید که برخی از زیباترین پایه‌های روشویی و دیگر کابینت‌های حمام  به‌ویژه آنهایی که سبک مینیمال دارند،  از ام‌دی‌اف لاکی ساخته شده‌اند.

بقایای چوب سخت و یا چوب نرم به الیاف چوب شکسته می‌شوند و سپس با موم و رزین مخلوط می‌شوند تا مخلوط را بچسبانند و به شکل ورق‌هایی در می‌آیند که می‌توان آن‌ها را به انواع طرح‌های مبلمان تبدیل کرد.

هیدروفیوژ در برخی از گران‌ترین کابینت‌های حمام استفاده می‌شود، زیرا در برابر آب مقاوم است، بنابراین این یک انتخاب واقعا عالی است.

لاک روی ام دی اف عموماً از رنگ پلی اورتان و پلی استر ساخته می شود که می تواند مات، براق، فلزی یا حتی منافذ باز و پوشش های بتن مانند داشته باشد و انواع گزینه های طراحی بالقوه را در اختیار شما قرار دهد.

کابینت های لوکس ام دی اف سبک، همه کاره، حمل و نقل آسان و در نتیجه فوق العاده در میان بازسازی کنندگان فهیم محبوب هستند.

و سایر انواع کابینت حمام  احتمالاً نادرترین نوع کابینت‌هایی هستند که در اینجا توضیح داده شده است.

این صرفاً به این دلیل است که تولید کنندگان نسبتاً کمی از این مواد بسیار ارزشمند وجود دارند. با این حال، شهرت آنها برای عملکرد و سبک در حمام مشهور است.

این مواد کاملاً جامد (از این رو نام آن) و غیر متخلخل هستند، برای محیط‌های با رطوبت بالا مانند حمام، اتاق‌های مرطوب و اتاق‌های دوش عالی هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *