سنگ های مصنوعی ساخته شده از ذرات ریز شیشه هستند


سنگ های مصنوعی ساخته شده از ذرات ریز شیشه شکسته و از رزین های سنگ اسلب مصنوعی مصنوعی که از نظر اپتیکی، وزنی و لمسی- زیبایی شناختی شباهت بالایی با سنگ های طبیعی نشان می دهند.
سنگ های مصنوعی مذکور شامل 15 تا 30 درصد وزن رزین مصنوعی است سنگ کفپوش مرمریت که می تواند رنگی یا رنگی، شفاف، سخت شده یا گرمانرم شکل، 10 تا 80 درصد وزن شیشه های بازیافتی سفید، سبز.
قهوه ای یا مخلوط به شکل خرده ها و یا گرانول هایی با گرانولومتری بین 0.05 تا 3 میلی متر، 0 تا 40 درصد وزن شیشه جدید.
شفاف، مات یا قوی رنگی به شکل خرده یا گرانول با گرانولومتری.
بین 0.05 تا 3 میلی متر، وزن 0 تا 75 درصد مواد آسیاب شده شفاف، مات یا به شدت رنگی با گرانولومتری بین 0.5 تا 3 میلی متر، تولید شده با بین 80 تا 92 قسمت وزنی شیشه بازیافتی با گرانولومتری بین 0.05 تا 3 میلی متر و بین 8 تا 20 قسمت وزنی رزین مصنوعی سخت شونده.
0 تا 35 درصد وزنی پرکننده معدنی گرفته شده از گروه شامل ماسه سیلیس، پودر کوارتز، پودر سنگ و سیلیکات های طبیعی یا مصنوعی، آسیاب شده و/یا دانه بندی شده با گرانولومتری بین 0.05 تا 3 میلی متر. و 0 تا 0.5 درصد وزن رنگها و/یا رنگدانه های رنگی.
از این سنگ های مصنوعی می توان برای ساخت ماکت آثار هنری، اشیاء صنایع دستی، بسته بندی برای اجناس لوکس، لوازم تزئینی برای مصارف روزانه، روکش برای پریز برق، برای دکوراسیون داخلی منازل، ادارات، فضاهای پذیرایی و رستوران ها، برای آستر آشپزخانه استفاده کرد.
حمام و استخر و برای پردازش بیشتر توسط هنرمندان، صنعتگران و دستفروشان  سنگ مصنوعی مشکی سنگ های مصنوعی، روش های ساخت و استفاده از آن اختراع حاضر مربوط به سنگ های مصنوعی ساخته شده.
از قطعات شیشه ای ریز تقسیم شده و رزین های مصنوعی با شباهت بصری، وزنی و لمسی بسیار به سنگ های طبیعی، فرآیندهای تولید آن ها و استفاده از آنها برای تولید بازتولید اشیاء هنری، صنایع دستی است.
کالاها، بسته بندی برای کالاهای لوکس، لوازم تزئینی مورد استفاده روزانه، پوشش سنگ اسلب ساختمانی برای کلید و پریز برق، برای فضای داخلی نشیمن، اداری، اتاق های نمایندگی و غذا، آشپزخانه، حمام، پوشش استخر شنا و محصولات میانی برای پردازش بیشتر توسط هنرمندان، صنعتگران و خودتان آن را انجام دهید.
  • منابع:
    1. Process for producing artificial stones, and their use
  • تبلیغات: 
    1. لوبیا خشک اغلب به عنوان حبوبات غلات شناخته می شود
    2. با چه کابل برقی می توان آتش را خاموش نمود؟
    3. داشتن زندگی شاد تنها آرزوی این روزها!
    4. پخش ترشی سیر حبه ای اعلا به قیمت کارخانه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *