قیمت بیل مکانیکی دست دوم ایرانی


قیمت بیل مکانیکی دست دوم ایرانی و بیل بکهو تبریز در بازار با کیفیت آن رابطه مستقیمی دارد. هر چه کیفیت این کالا افزایش پیدا کند در قیمت گذاری آن نیز موثر خواهد بود. میزان تولید مدل های متنوع بیل مکانیکی در کشور تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است که این امر موجب رفع نیازهای استفاده کنندگان داخلی شده است.

قیمت بیل مکانیکی دست دوم ایرانی

معرفی انواع بیل مکانیکی دست دوم

معرفی انواع بیل مکانیکی دست دومبیل مکانیکی و بیل بکهو سنوپارس ۵۰۰ یکی از اصلی ترین و مهم ترین ماشین آلات صنعتی است که از آن در صنایع مختلفی استفاده می شود. این محصول دارای اجزای مختلفی می باشد که از مهم ترین آن می توان به مته اشاره کرد. مته نصب شده بر روی این محصول به گونه ای طراحی شده است که می تواند سخت ترین انواع سنگ را در مدت زمان بسیار کمی تخریب کند.
بیل های مکانیکی دست دوم به محصولاتی گفته می شوند که برای مدتی مورد استفاده قرار گرفته اند. بیل های مکانیکی دست دوم انواع مختلفی دارند که از کاربردی آن می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • بیل مکانیکی چرخ لاستیکی: این دستگاه یکی از مدل های گوناگون بیل مکانیکی است که چرخ های آن از نوع گرانتر می باشد. سرعت این دستگاه در مقایسه با نمونه های دیگر بیل مکانیکی بسیار زیاد می باشد.
  • بیل مکانیکی زنجیری: این نوع دستگاه از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و این ویژگی موجب شده تا از این کالا برای تخریب مواد و اجسام سنگین استفاده شود. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که قابلیت حرکت در سراشیبی را دارد.

مقایسه انواع بیل مکانیکی دست دوم

مقایسه انواع بیل مکانیکی دست دومبیل مکانیکی یک دستگاه بسیار کاربردی و ارزشمند است که دارای بازو های مفصلی بسیار بزرگ می باشد. بازو های این دستگاه به گونه ای ساخته شده اند که می توانند عملیات حفاری را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند. این محصول در صنایع گوناگونی کاربرد دارند که از جمله آن می توان به صنعت ساختمان سازی و راه سازی اشاره کرد.
بیل مکانیکی های دست دوم امروزه جایگزین مناسبی برای انواع لودر می باشند و از کارایی بسیار عالی برخوردار هستند.

مدل های مختلف ای کالا تفاوت های اساسی با هم دارند که از از مهم ترین و اصلی ترین آن ها می توان به قدرت این محصولات اشاره کرد. قدرت برخی از بیل های مکانیکی دست دوم در مقایسه با دیگر مدل های این کالا بسیار بیشتر است و مهم ترین دلیل آن نیز جنس بازو های این دستگاه می باشد.
تفاوت دیگری که بین مدل های مختلف انواع بیل مکانیکی دست دوم وجود دارد در سرعت آن ها می باشد. سرعت بیل های مکانیکی کششی در قیاس با بیل های مکانیکی دیگر بسیار زیاد می باشد.

سرعت بالای این دستگاه باعث شده تا عملیات حفاری زمین ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی صورت بگیرد. این نوع دستگاه به گونه ای ساخته شده است که می تواند سنگین ترین اجسام را به راحتی جا به جا نماید.

قیمت بیل مکانیکی دست دوم

قیمت بیل مکانیکی دست دومکار کردن با بیل های مکانیکی نیازمند تخصص بالا می باشد. در زمان استفاده از این دستگاه بهتر است زاویه و شیب زمین سنجیده شود. از دیگر مواردی که در زمان کار کردن ا بیل های مکانیکی به آن باید توجه شود، زاویه گردش بازو های این دستگاه است. زاویه چرخش بازو های این دستگاه باید به صورت ۹۰ درجه باشد تا به راحتی بتواند خاک اطراف خود را حفاری نماید.

چرخ این دستگاه دارای جنس های مختلفی می باشد که جنس آن در قدرت دستگاه تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. چرخ های زنجیری این دستگاه از بهترین انواع چرخ می باشند.
قیمت بیل دست دوم در مقایسه با نو این محصول بسیار کمتر و ارزان تر می باشد. قیمت این محصول تابع امکانات نصب شده بر روی آن می باشد. هر چه نرخ قیمت این محصول کاهش پیدا کند، تقاضا برای خرید آن تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا خواهد کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *