لامپ کم مصرف 40 وات دلتا به پوست شما آسیب می زند

لامپ

به لطف نوآوری های تکنولوژیکی، لامپ کم مصرف 40 وات دلتا امروزی نور را با حداقل ولتاژ تولید می کنند، زمان گرم شدن ندارند و از حداقل جریان الکتریکی برای روشن شدن استفاده می کنند.

برق‌کارهای مستقر در لندنتوضیح می‌دهند که پشت این پتانسیل صرفه‌جویی در انرژی چیست، از سوی دیگر، اجداد رشته ای آنها بیش از 90 درصد انرژی را به گرما و تنها 10 درصد را به نور تبدیل می کنند.

این اساساً انرژی و پول هدر رفته در فاضلاب است. برخلاف لامپ های قدیمی که نور را در همه جهات پراکنده می کنند، لامپ های کم مصرف نور را در جهت خاصی ساطع می کنند، زیرا هر ذره نور اهمیت دارد.

همچنین انتشار نور جهت دار لامپ های کم مصرف را به یک منبع همه کاره با کاربردهای متعدد تبدیل می کند.

لامپ

برخی از نمونه‌ها عبارتند از نورپردازی، نورهای پایین، نورافکن، نورپردازی برجسته برای دکوراسیون منزل یا محل کار و بسیاری موارد دیگر.

برای یک وات معین، لامپ های کم مصرف 5 برابر تا 10 برابر بیشتر از انواع روشنایی سنتی نور ساطع می کنند.

بنابراین، هنگام مقایسه روشنایی، وات را فراموش کنید. در واقع، فناوری لامپ های کم مصرف مدرن نحوه برچسب گذاری محصولات روشنایی را تغییر داده است و بر خروجی نور واقعی در لومن تأکید می کند.

نتیجه نهایی این است، هر چه تعداد لومن در هر وات بیشتر باشد، لامپ کارآمدتر است. وقتی روی محصولات لامپ های کم مصرف دارای گواهی سرمایه‌گذاری می‌کنید.

این می‌تواند درجه انرژی ساختمان شما را بهبود بخشد و شما را واجد شرایط تخفیف‌های دولتی کند. برنامه‌های تخفیف روشنایی شامل الزامات و برخی کاغذبازی‌ها هستند.

اما تاثیر مثبتی بر بازگشت سرمایه پروژه بعدی شما دارند. در ابتدا، به نظر می رسد که لامپ های کم مصرف انتخاب گران قیمتی هستند. بیشتر نه.

در حالی که قیمت لامپ های کم مصرف چند سال قبل یک دست و یک پا بود 100 دلار برای هر لامپ، اکنون می توانید لامپ های کم مصرف را با قیمت کمتر از 5 دلار خریداری کنید.

وقتی به مزایا فکر می کنید، هزینه های اولیه بالاتر به نظر می رسد، اما لامپ های کم مصرف یک سرمایه گذاری بلند مدت هستند.

جدول انرژی را در نظر بگیرید تا متوجه شوید که در طول عمر یک لامپ چه چیزی می پردازید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *