چای سیاه بارمال نوشیدنی محبوب در آمریکا است

چای

خواص و فواید چای سیاه بارمال  بی شمار است. چای سیاه  توانایی عالی در تحریک سیستم عصبی برای چه چیزی مفید است و چگونه می تواند به ما در بهبود سلامت عمومی کمک کند؟

گفته می شود چای سیاه خواص زیادی دارد. سرشار از آنتی اکسیدان چای سیاه به لطف فلاونوئیدهای خود، توانایی محافظت از سلول ها و مبارزه با رادیکال های آزاد را دارد که مسئول پیری سلولی هستند.

پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی و حملات قلبی. مطالعات متعددی بر اثربخشی فلاونوئیدهای موجود در چای سیاه در حفظ سلامت عروق و جلوگیری از سخت شدن آنها تاکید کرده اند.

چای

این آنتی اکسیدان ها همچنین در کاهش کلسترول و کنترل فشار خون شما نقش دارند.

اگر این تصور را دارید که قهوه برای شما مضر است یا شما را عصبانی می کند، و همچنان می خواهید یک نوشیدنی محرک و احیا کننده برای احساس انرژی در تمام طول روز داشته باشید، اما بدون از دست دادن آرامش، به چای سیاه بروید.

بهداشت دهان و دندان. چای سیاه به دلیل دارا بودن فلوراید به جلوگیری از پوسیدگی دندان کمک می کند.

دفاع قوی تر چندین مطالعه نشان داده اند که نوشیدن چای سیاه از سیستم ایمنی بدن محافظت می کند و به لطف فلاونوئیدهای موجود، عفونت های باکتریایی و ویروسی را کاهش می دهد.

محافظت از استخوان برخی از مطالعات همچنین تأثیر چای سیاه را در تقویت استخوان ها و کاهش خطر شکستگی برجسته کرده اند.

کاهش وزن و لاغری. علاوه بر یک رژیم غذایی متعادل، چای سیاه به دلیل اثر ادرارآوری که دارد می تواند به کاهش وزن کمک کند.

جامعه علمی در حال حاضر در حال بررسی اثرات آنتی اکسیدان ها بر رشد سلولی و فواید احتمالی آن در جلوگیری از ایجاد انواع خاصی از سرطان ها، به ویژه سرطان های دستگاه گوارش (معده، مری، کبد، لوزالمعده و روده بزرگ) است.

امیدواریم که آنتی اکسیدان ها حتی بیشتر به ما کمک کنند تا از عملکرد صحیح سلول هایمان اطمینان حاصل کنیم و از سلامت خود محافظت کنیم.

اکنون که می دانید چای سیاه برای چه چیزی مفید است، فقط باید تعدادی از انواع اصلی چای سیاه را به شما معرفی کنیم تا به شما در تصمیم گیری در مورد چای سیاه کمک کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *