حوله بچه گانه به رنگ صورتی باعث خشم می گردد

حوله

حوله‌های حمام عموماً یک رنگ هستند، اما ممکن است با گلدوزی‌های ماشین دوخته شده، با الگوهای فانتزی ژاکارد (طرح‌های از پیش تعیین‌شده مبتنی بر برنامه کامپیوتری) یا حتی چاپ راه راه تزئین شوند.

از آنجایی که حوله ها در معرض آب زیادی هستند و بیشتر از سایر منسوجات در تنظیمات شستشو با آب گرم شسته می شوند، حوله های چاپ شده ممکن است الگوی خود را برای مدت طولانی حفظ نکنند.

اکثر حوله ها دارای دو لبه کناری یا لبه های بافته شده تمام شده در کناره ها هستند و در بالا و پایین لبه دار (برش خورده و دوخته شده) هستند.

حوله بچه گانه را معمولا از نوعی پنبه ضد حساسیت تولید می کنند و به فروش می رسانند.

برخی از تولیدکنندگان حوله، نخ مورد استفاده برای حوله را تولید می کنند، حوله ها را می بافند، رنگ می کنند، سجاف ها را برش می زنند و می دوزند و برای توزیع آماده می کنند.

حوله

دیگران نخ ریسیده شده را از عمده فروشان دیگر خریداری می کنند و فقط حوله را می بافند.

توجه داشته باشید که این فرکانس به طور خاص برای شرایط عادی اعمال می‌شود، به این معنی که آنها را به خوبی خشک کرده‌اند (برای کاهش رطوبت روی قفسه حوله‌ای پخش می‌کنند)، نه اینکه روی زمین دسته‌بندی و مچاله شوند.

وضعیت شخصی که از حوله استفاده می کند نیز مهم است.

اگر یکی از اعضای خانواده شما بیمار است یا بوده است، بهتر است پس از هر بار استفاده، حوله را تعویض کنید تا از گسترش باکتری جلوگیری شود.

اگر متقاعد شده‌اید که می‌توانید بدون شست‌وشو طولانی‌تر بمانید، این را در نظر بگیرید: مالیدن خود با یک حوله کثیف هیچ لطفی به پوست شما نمی‌کند.

این می تواند شما را در معرض خطر آکنه (و حتی عفونت) قرار دهد، بنابراین حوله های شما ممکن است بدون اینکه خود بدانید باعث جوش های اخیر شما شوند.

جانسون می‌گوید اگر به‌خوبی به خاطر نمی‌آورید که چند بار از حوله خود استفاده کرده‌اید، بوی حوله کپک‌زده است.

او می‌گوید: «بوی بد و بو ناشی از کپک‌هایی است که با چشم غیرمسلح نامرئی هستند، اما برای بینی ما نه.»

“اگر حوله های شما تمیز به نظر می رسند اما هنوز بوی بدی می دهند، به این معنی است که واقعا تمیز نیستند.”

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *