فروش انواع بیل مکانیکی سانوارد در تهران


فروش انواع بیل مکانیکی سانوارد در تهران به صورت نقدی و اقساطی صورت می گیرد. فروش انواع بیل مکانیکی سانوارد زنجیر دار در مدل های با قدرت و ظرفیت ۲۱۰، ۲۳۰، ۳۶۰ و ۴۷۰ تولید شده است و محصولی قدرتمند و با قیمت بسیار مناسب به حساب می آید و می تواند جایگزین محصولات قدیمی باشد چرا که از جدیدترین بیل مکانیکی های بازار است.

 

 فروش انواع بیل مکانیکی سانوارد در تهران

 

معرفی انواع بیل مکانیکی سانوارد

 

معرفی انواع بیل مکانیکی سانوارد

فروش انواع بیل مکانیکی سانوارد و بیل عقب تراکتور دست دوم بسیاری را به خرید این محصول ترغیب کرده است چرا که استفاده از موتور قدرتمند آمریکایی و طراحی بی نظیر مهندسان سانوراد توانسته است محصولی کاملا متفاوت و با طراحی فوق العاده برای استفاده مختلف در صنایع تولید کند. این بیل قدرتمند به صورت مونتاژ تولید می شود به همین دلیل معمولا نقاط ضعف عادی موجود در سایر برند های تولیدی را ندارد. برای مثال موتور آمریکایی و پمپ هیدرولیک ژاپنی و قطعاتی از بهترین شرکت های تولید قطعه در جهان، کیفیت و دوام این محصول را تا سال های سال تضمین خواهند کرد.

سانوارد  مصرف سوخت بسیار پایینی دارد و یکی از جذابیت های خرید از این کمپانی محسوب می شود. استفاده کمتر از سوخت نشانه استهلاک پایین دستگاه، کارایی بیشتر و همچنین توانایی بالاتر خواهد بود. گذشته از هزینه کمتر برای خرید سوخت شما می توانید با سرعت قابل توجه تر و همچنین دوام بیشتر قطعات مصرفی این بیل مکانیکی و بیل بکهو هیدرومک 102b راندمان و ساعت کاری خود را افزایش دهید.

در حال حاضر ۴ مدل بیل مکانیکی سانوارد در بازار موجود است. مدل های ۴۷۰، ۳۶۰، ۲۳۰ و ۲۱۰ این مدل ها از نظر ظرفیت موتور، سایز، و همچنین قدرت متفاوت هستند و می توانید بر اساس نیاز و مشخصاتی که دارند اقدام به خرید آنها نمائید.

 

مشخصات بیل مکانیکی سانوارد

 

مشخصات بیل مکانیکی سانوارد

فروش این محصول در تهران و سایر شهرستان ها به دلیل مشخصات بسیار جذابی که این غول صنعتی دارد هر روز بیشتر می شود. از مهمترین مزیت های این مدل می توان به امکان دسترسی و نظارت بر عملکرد دستگاه از راه دور اشاره کرد. این ویژگی منحصر به فرد خیال خریداران را از سلامت و نحوه کار و استمرار کاری دستگاه در زمان های مختلف تضمین می کند.

این بیل از موتور قدرتمند کامینز QSM11 بهره می برد که یکی از بهترین انجین های آمریکایی محسوب می شود. مصرف پایین و همچنین قدرت بالای بیل مکانیکی سانوارد به دلیل استفاده از همین موتور خاص است. یک باکت سخت هم بر روی این محصول نصب شده است و در واقع انواع مدل ها از این ویژگی برخوردارند که می توانید در سطوح بسیار سخت مانند معادن هم به راحتی از آن استفاده کرد.

برای مثال استفاده از موتور شش سیلندر با قدرت بسیار بالای ۳۵۳ اسب بخار اجازه خواهد داد تا از همه ظرفیت باکت به صورت همزمان استفاده کرد و زمان کاری را برای شما به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد. محصولات این کمپانی به گونه ای طراحی شده است که می توانید به راحتی بر روی آن چکش نصب کرده و در سطوح سخت تر از آن استفاده کنید.

برای مثال سانوارد ۴۷۰ داری یک مخزن سوخت ۶۵۰ لیتری است که با توجه به مصرف سوخت پایین آن فوق العاده به نظر می رسد. همچنین ظرفیت روغن ۴۰ لیتری و پمپ  هیدرولیکی  با ظرفیت ۳۵۰ لیتر هم از دیگر امکانات این محصول قدرتمند است.

 

قیمت بیل مکانیکی سانوارد

 

قیمت بیل مکانیکی سانوارد

فروش انواع محصولات سانوارد با قیمت های بسیار مناسب یکی از بهترین فرصت های ممکن برای خرید با کیفیت ترین محصول موجود در بازار است. قیمت بیل سانوارد از بسیاری از محصولات موجود در بازار ما مناسب تر است و می تواند جایگزینی مناسب برای مدل های چینی و محصولاتی که کیفیت پایینی دارند باشد. هزینه خرید این بیل مکانیکی با توجه به مدل هایی که موجود است متفاوت به نظر می رسد اما در مقایسه با محصولات موجود ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *