تفاوت بین لوله ها در بازار آفریقا

رنیر اسنیمن، مدیر فنی و مدیر محصول DPI Plastics، می گوید که بازار آفریقای جنوبی برای جستجو و دانستن تفاوت بین لوله پلی اتیلن صنعتی های پلاستیکی با کیفیت بالا و لوله های پلاستیکی با کیفیت پایین، به خوبی آموزش دیده نیست.

او می گوید که اتصالات فاضلاب پلی وینیل کلراید (PVC) همگی برای 400 کیلو پاسکال رتبه بندی شده اند و هر دو استاندارد ملی آفریقای جنوبی (SANS) 8773 و استاندارد SANS 21138 از اداره استانداردهای آفریقای جنوبی (SABS) درجه سختی کمتری را برای اتصالات فراهم می کنند.

تبلیغات
درجه سختی کمتر باعث ضخامت دیواره نازک‌تر و در نتیجه محصول ارزان‌تر می‌شود. اسنیمن می گوید: لوله پلی اتیلن جوشی ها و اتصالات با سفتی کمتر برای استفاده در زهکش های کم عمق در نظر گرفته شده اند، در حالی که لوله ها و اتصالات 400 کیلو پاسکال را می توان در تمام زهکش ها و فاضلاب های عمیق استفاده کرد.

او اشاره می کند که اتصالات فاضلاب لوله پلی اتیلن 63 گازی 100 کیلو پاسکال و 200 کیلو پاسکال (PP) گاهی اوقات در خطوط اصلی فاضلاب نصب می شود، کاربردی که برای آن طراحی یا در نظر گرفته نشده است. این ممکن است منجر به خرابی زودرس خطوط فاضلاب شود.

تبلیغات
PP یک شرکت جدید با حداقل سابقه در بازار فاضلاب و زهکشی در مقایسه با PVC در داخل و خارج از کشور است. اسنایمن خاطرنشان می کند: “نیاز به افزایش آگاهی از PP در مقابل PVC وجود دارد، اما اتصالات PP برای کاربردهای فاضلاب و زهکشی به آرامی در بازار محلی معرفی می شوند.”

او خاطرنشان می کند که PVC، که 95 درصد کل بازار لوله های فاضلاب در ایالات متحده را تشکیل می دهد، تنها در اندازه لوله پلیکا فشار قوی های کوچک تا متوسط ​​در آفریقای جنوبی غالب است. با این حال، مزایای بی شمار PVC نسبت به مواد سنتی مانند بتن به این معنی است که برای تخلیه آب طوفان و فاضلاب بزرگ ایده آل است.

  • منابع:
    1. Market needs education on plastic pipe advantages
  • تبلیغات: 
    1. بادبادکی که با نخ پنبه ساخته شده بود به ایستگاه فضایی رسید
    2. با بیمه عمر 200 سال عمر کنید
    3. خوردن ارده کنجد لکنت زبان را از بین می برد
    4. گونه ای از روکش صندلی که به زین اسب تبدیل می شود!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *