جارو دستی شمالی به عنوان نماد فرهنگی شمال ایران در یونسکو ثبت شد

جارو

اگر به خصوص تنبل هستید، جارو دستی شمالی می تواند بیشتر کارها را برای شما انجام دهد، و برای نگه داشتن آشفتگی های جادویی در دسترس شما عالی است.

همچنین این یک راه مفید برای چرخیدن در زیر تخت خود و بررسی هیولاها است به هر حال هر هیولایی که قرار نیست آنجا باشد. ممکن است چند پافسکین وجود داشته باشد که به آنها عادت کرده اید.

تمیز کردن، جادویی یا نه، این هنوز از نظر فنی یک جارو است و گاهی اوقات تار عنکبوت در گوشه های نامناسب ظاهر می شود!

با برخی اصلاحات ساده (که احتمالاً قبلاً در نشریات جادوگری مبتکرانه پیشنهاد شده است)، می توان از جارو برای کمک به تزئین خانه استفاده کرد.

فقط پوشاندن آن در یک ملحفه برای ایجاد یک روح ترسناک و متحرک برای هالووین کافی است، مگر اینکه بخواهید همه چیز را با یک مانکن همراهی کنید.

در کریسمس یک جارو مخصوص برای آویزان کردن وسایل تزئینی در مکان‌های صعب العبور مفید خواهد بود، مخصوصاً قلوه‌ای که عادت دارد همان‌طور که آن‌ها را وصل کرده‌اید از بین برود.

جارو

احتمالاً از یک نیمباس گران قیمت کاملاً جدید برای این کار استفاده نمی کنید، اما از طرف دیگر اگر مادرتان فریاد می زند.

که قبل از اینکه بتوانید برای شام به طبقه پایین بروید اتاق خود را تمیز کنید، مطمئناً بررسی می کند و اگر این کار انجام نشده است.

تو پودینگ نخواهی گرفت، خب وسوسه میشی. جاروها را نیز می توان برای راه رفتن سگ خود تغییر داد. شما می توانید به راحتی سرب را به جارو متصل کنید و از دویدن برای نگه داشتن حیوان مشتاق خود جلوگیری کنید.

شما می توانید با سرعت آرام پشت سر قدم بزنید در حالی که جارو همه کارها را انجام می دهد. این به ویژه در صورتی مفید است که سگ شما غول پیکر باشد یا تعداد سرهایش از حد معمول بیشتر باشد.

حمل خرید، در واقعیت کیسه‌های خرید سنگین هستند و به دست‌های شما بریده می‌شوند، که به درد شما می‌خورد و به‌ویژه اگر خرید شما شامل کالاهای بد رفتاری باشد، بیشتر اتفاق می‌افتد.

واقعیت جاروها می توانند وزن حداقل دو بزرگسال یا سه نفر را با فشار تحمل کنند، اگر می خواهید یک دشمن قدیمی مدرسه را از آتش نجات دهید، همانطور که رون و هرمیون در طول نبرد هاگوارتز کشف کردند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *