خریدار بیل مکانیکی غول پیکر


خریدار بیل مکانیکی غول پیکر معمولا به دنبال بیلی است که بتواند بالاترین کیفیت را داشته باشد و همچنین برای کار او نیز به خوبی جوابگو باشد. به همین دلیل انتخاب این بیل ها برای انجام پروژها، نیازمند کسب اطلاعات از انواع بیل های مکانیکی می باشد. شما می توانید در این جا، این اطلاعات را کسب نمایید.

خریدار بیل مکانیکی غول پیکر

مشخصات فنی بیل مکانیکی غول پیکر

مشخصات فنی بیل مکانیکی غول پیکربیل مکانیکی کوماتسو و بیل مکانیکی هیوندای دو نمونه از بیل های مکانیکی غول پیکر بوده که از آنها در بسیاری از پرژوه های راه سازی و ساختمان سازی استفاده می شود. به طور کلی می توان گفت عملیات راه سازی و سدسازی بدون استفاده از بیل های مکانیکی غول پیکر می تواند تا سالهای سال به طول بینجامد. امروزه استفاده از این نوع از بیلهای مکانیکی تا حد زیادی سبب سهولت در عملیات های مختلف شده است.

بیل مکانیکی از جمله ماشین های مورد استفاده از مسائل عمرانی و مهندسی می باشد. این ماشین های غول پیکر توانایی خاک برداری های با حجم گسترده را دارا می باشند. از جمله قابلیت های این ماشین غول پیکر می توان به نصب چکش، مته، قیچی فلز بر، چنگک، مته، سنگ جت، گراپ و دیگر ادوات اشاره نمود.

  • نصب چکش های هیدرولیکی به جای باکت این ماشین ها، این امکان را در آنها فراهم می کند که سطوح و حجم های سنگی یا بتونی را که بنا به دلایلی نمی توان با مواد منفجره یا کمپرسور تخریب کرد، به وسیله این چکش به راحتی تخریب نمود. از جمله موارد کاربردی این بیل های مکانیکی غول پیکر را می توان به شرح زیر بیان کرد.
  • لایروبی رودخانه
  • تسطیح زمین
  • معدنکاری
  • گودبرداری برای ساخت ساختمان
  • برش توسط ادوات هیدرولیکی
  • حمل مواد
  • زیرسازی و حفر کانال و گودال
  • تخریب

بیل های مکانیکی را می توان در دسته ادوات  و ماشین های سنگین قرار داد که دارای بازوی مفصلی، باکت و کابین چرخان می شوند. محل کابین نیز در بالای چرخ ها یا بالای شاسی یا چرخ های زنجیری تعبیه شده است.

انواع مختلفی از بیل های مکانیکی را می توان بر حسب نوع کاربری و بر اساس شکل ظاهری شان تقسیم بندی کرد. در اینجا به برخی از این بیل ها اشاره می شود.از نظر نوع چرخ های مورد استفاده در بیل های مکانیکی می توان آنها را به شرح زیر تقسیم کرد.

  • بیل مکانیکی چرخ زنجیری؛ که بیشتر مناسب محیط های کوهستانی و بیابانی می باشد.
  • بیل مکانیکی چرخ لاستیکی؛ این بیل ها نیز بیشتر برای استفاده در محیط های شهری کاربرد دارند.

این بیل های چرخ لاستیکی و بیل عقب تراکتور دست دوم به طور گسترده ای در مهندسی جاده، ساخت ساز مسکن و شهرسازی، حفر کانال لوله ها و تعمیر پروژه ها مورد استفاده هستند. سرعت حرکت و مانور این بیل ها نسبت به بیل های چرخ زنجیری بیشتر بوده لذا برای حمل و انتقال بارهای کوچک بیشتر مورد استفاده قرار دارند و مفید تر می باشند.این بیل ها از نوع کامیونی ارزانتر و از نوع زنجیری گرانتر هستند.

اما بیل های مکانیکی زنجیری به طور گسترده برای حفر و انتقال اجسام بزرگ مورد استفاده هستند. به همین لیل از این بیل ها در کارهای ساخت سازهای بزرگ مانند سدسازی، حفر تراشه ها و آسمان خراش ها استفاده می شود. شاسی این بیل ها تحرک فوق العاده ای در محل انجام عملیات خاک برداری ایجاد کرده، چرا که به دلیل سطح وسیع چرخ زنجیری، فشار کمی بر روی خاک ایجاد می کنند و همین نیز امکان کار بر روی خاکهای سست را فراهم می کند.

بهترین مدل بیل مکانیکی غول پیکر

بهترین مدل بیل مکانیکی غول پیکر

بهترین مدل بیل مکانیکی غول پیکر و بیل بکهو هیدرومک 102b را می توانید در این سایت مشاهده و تهیه کنید. امروزه استفاده از این بیل های مکانیکی یکی از ضروریات مهم برای اجرای پروزه های راه سازی و ساختمان سازی و تعمیرات شهری هستند. از اینرو انتخاب یک بیل مناسب با توجه به نوع کاربری شما کاملا عقلانی به نظر می رسد.

خریدار بیل مکانیکی غول پیکر در بازار

خریدار بیل مکانیکی غول پیکر در بازارخرید بیل مکانیکی غول پیکر در بازار این ماشین آلات صورت می گیرد. برای انجام یک خرید عالی و مناسب، اول باید نوع کاربرد و استفاده ای که می خواهید از این بیل ها داشته باشید را مشخص کرده و سپس نسبت به این بیل ها آگاهی یافته و پس از آن اقدام به خرید نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *