شکلات گورخری کودک شما را نابغه می کند

شکلات

باور کنید خوردن شکلات گورخری شما را به یک نابغه تبدیل می کند شاید تصور کنید حرفی اغراق آمیز است.

ولی مطالعه ای که در مجله پزشکی نیوانگلند منتشر شد، ارتباطی بین میزان شکلات مصرفی به ازای هر نفر و تعداد برندگان جایزه نوبل در جمعیت یک کشور را نشان داد.

سوئیس بالاترین میزان مصرف شکلات و بیشترین برنده جایزه نوبل را داشت.

محققان محاسبه کردند که هر کسی در بریتانیا باید سالانه حدود 2 کیلوگرم شکلات بخورد تا تعداد برندگان جایزه نوبل افزایش یابد. پس شکلات بخورید کشورتان به شما نیاز دارد!

رگ های خونی را بازسازی می کند، پولیش کردن مقدار کمی شکلات در روز می تواند به جلا دادن رگ های شما کمک کند.

مطالعه‌ای که توسط فدراسیون انجمن‌های آمریکایی برای زیست‌شناسی تجربی منتشر شد، نشان داد که مردانی که 70 گرم شکلات تلخ در روز می‌خوردند، در نتیجه رگ‌های خونی سالم‌تری داشتند.

شکلات

به نظر می رسد شکلات تلخ به انعطاف پذیری عروق و کاهش چسبندگی گلبول های سفید کمک می کند، دو عاملی که به کاهش خطر گرفتگی آنها کمک می کند.

زندگی کوتاه تر از آن است که از چیزهایی که همه آن را ارزشمند می کنند، بگذریم.

آن پنج دقیقه خواب اضافی پس از به صدا درآمدن زنگ ساعت، جشن رقص برای یکی که با پخش آهنگ مورد علاقه شما شروع می شود و البته، لذت بردن از آن قطعه کوچک جادویی که یک دندان شیرین را آرام می کند.

آب نبات! آه، بسیار خوشمزه است، اما برای شما بسیار بد است. اما چه چیزی آن را برای بدن شما بد می کند؟

شکر سفید، شربت ذرت با فروکتوز بالا HFCS، رنگ های مصنوعی و سایر مواد شیمیایی مزاحم و افزودنی های بد مقصر هستند! اطلاعات بیشتری را  باید بخوانید.

مواد مضر موجود در آب نبات، این چند ماده اولیه ذکر شده در پشت یک بسته آب نبات معمولی حداکثر مقدار مواد را تشکیل می دهد. اکثر آب نبات های موجود در بازار حاوی 90 درصد مواد بد هستند.

شربت ذرت با فروکتوز بالا می تواند شما را چاق کند، نسبت به سایر شیرین کننده ها ارزان تر و شیرین تر است و سریعتر جذب بدن می شود.

خوردن بیش از حد شربت ذرت با فروکتوز بالا می تواند منجر به مقاومت به انسولین، چاقی، دیابت نوع 2 و فشار خون بالا شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *