عمده فروش بیل مکانیکی ۹۱۲ هپکو

بیل مکانیکی

بیل مکانیکی چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ بیل مکانیکی و بیل بکهو هیدرومک صفر یکی از ماشین آلات مدرن است که با استفاده از نیروی روغن هیدرولیک و با حرکت بازوهای
مکانیکی کار می کند و برای گودبرداری، حفر چاله، مسطح نمودن زمین و تخریب مورد استفاده قرار می گیرد. خرید و فروش بیل مکانیکی ۹۱۲ هپکو به صورت عمده و با قیمت مناسب در جهت تامین نیاز مشتریان صورت می پذیرد.

عمده فروش بیل مکانیکی 912 هپکو

معرفی بیل مکانیکی هپکو

معرفی بیل مکانیکی هپکو

بیل مکانیکی و بیل عقب تراکتور رومانی یک از تجهیزاتی است که سبب گردیده فعالیت های عمرانی و شهرسازی با سهولت، سرعت و دقت فراوانی انجام شود. این وسیله در صنایع گوناگونی مانند ساختمان سازی، راه سازی، حفاری، لایروبی رودخانه ها، انتقال آب، گاز و بسیاری دیگر از فعالیت ها کاربرد دارد.
گسترش شهرنشینی و افزایش نیاز به انواع ماشین آلات و تجهیزات عمرانی سبب گردید تا شرکت های مختلف فعال در این زمینه با استفاده از دانش روز دنیا و با بهره گیری از دستگاه های مختلف اقدام به تولید بیل هیدرولیکی نمایند.

بیل مکانیکی هپکو یکی از مهمترین تولیدات شرکت هپکو اراک است. این محصول از قطعات مختلفی تشکیل شده است که با استفاده از متریال درجه یک، تولید و به دست مشتریان می رسد. برخی از اجزاء تشکیل دهنده آن عبارت است از:

  • کابین، این بخش از بیل مکانیکی گردان است و قابلیت حرکت ۳۶۰ درجه دارد و متصدی با استقرار در این قسمت هدایت و کنترل سایر بخش ها را انجام می دهد.
  • قسمت سر بیل، که نصب وسایل مختلف حفاری مانند چکش پیکور، باکت و … بر روی این قسمت صورت می گیرد و کاربردهای مختلفی دارد.
  • قسمت موتور دیزل، موتور قدرتمند بیل مکانیکی این امکان را فراهم می نماید تا در شرایط مختلف و برای انجام هر نوع کاری بتوان از آن استفاده نمود.
  • بازو، مفاصل و اتصالات، یک بیل از بازو و مفاصل مکانیکی و یا هیدرولیکی برای عملیات حفاری و تخریب بهره می برد.
  • پمپ هیدرولیک، این بخش وظیفه انتقال نیروی ایجاد شده به واسطه روغن را به قسمت بازو دارد و هر چه قدرت بیشتری تولید کند توان بیل بیشتر خواهد بود.

انواع بیل مکانیکی هپکو

 

انواع بیل مکانیکی هپکو

بیل هپکو بر اساس کاربردهای مختلفی که دارد طراحی و تولید می شود. تقسیم بندی این ماشین آلات بر اساس اندازه، قدرت موتور، طراحی ظاهری و… صورت می گیرد. دو مدل از این وسیله که با توجه به ساختار چرخ ها شناخته می شوند عبارتند از:

  1. بیل مکانیکی چرخ زنجیری، که این مدل چرخ هایی زنجیری و مانند تانک دارد و برای کار در سطوح لغزنده و شیب بالا بسیار کاربرد دارد و برای حفاری های عمیق مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. بیل مکانیکی چرخ لاستیکی، این نوع بیل سرعت بالایی دارد و برای انواع عملیات های راهسازی و ساختمان سازی کاربرد فوق العاده ای دارد.

بیل مکانیکی کوچک یکی از انواع بیل هیدرولیکی است که برای کار در مکان ها و محیط هایی که فضای کمتری دارند مانند معادن و محیط های شهری مورد استفاده قرار می گیرند. این وسیله همچنین می تواند برای انتقال برخی مصالح و تجهیزات در این گونه مکان ها کاربرد داشته باشد.

 

فروش بیل مکانیکی هپکو

 

فروش بیل مکانیکی هپکو

 

شرکت هپکو اراک یکی از قطب های مهم تولید انواع مختلف بیل مکانیکی و بسیاری دیگر از ابزار و تجهیزات مانند تراکتور، لودر، کمباین و… است. این شرکت سالیان متمادی است که با تولید محصولات به روز و پیشرفته نیاز مصرف کنندگان داخلی و خریداران خارجی را بر طرف می نماید.

مشتریان برای خرید بیل هیدرولیکی و دیگر ملزومات مهندسی می توانند بدون واسطه و با حذف دلال ها، مستقیما اقدام به خرید نمایند. با این روش هیچ محدودیتی در تعداد خرید اعمال نمی شود و مصرف کنندگان می توانند به صورت عمده و با قیمت مناسب هر تعداد دستگاه بخواهند تهیه نمایند.

خرید و فروش عمده، سود فراوانی را برای خریداران به همراه دارد و با توجه به کاهش هزینه های جانبی مانند هزینه حمل و نقل و ثبت سفارش، بسیار مقرون به صرفه است و از اتلاف سرمایه خریدارن جلوگیری می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *