قیمت بیل مکانیکی هیوندای ۳۳۰ خط ۹


ماشین آلات راه سازی دارای انواع مختلفی هستند که یکی از کاربردی ترین آن ها بیل مکانیکی و بیل بکهو سنوپارس ۵۰۰ می باشد که برای ساخت و ساز جاده ها، استخراج فلزات و گود برداری و …. مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه برندهای متعددی انواع این ماشین را در مدل های متنوع تولید می کنند که یکی از برندهای معتبر تولید انواع ماشین آلات در جهان، هیوندای می باشد. برای اطلاع از قیمت بیل مکانیکی هیوندای ۳۳۰ می توانید با کارشناسان همین سایت تماس حاصل نمایید.

قیمت بیل مکانیکی هیوندای 330 خط 9

معرفی اجمالی انواع بیل مکانیکی هیوندای

معرفی اجمالی انواع بیل مکانیکی هیوندایبیل مکانیکی و بیل بکهو تبریز یکی از ماشین آلات سنگین و پرکاربرد می باشد که در بسیار ی از مراکز و صنایع برای گود برداری، تخریب، حفاری و جابجایی اجسام مورد استفاده قرار می گیرد و در پروژه های ساختمانی و عملیات عمرانی کاربرد زیادی دارد.

بیل مکانیکی هیوندای دارای قسمت هایی مانند: بازوی مفصلی، زنجیر یا چرخ لاستیکی و کابین گردان می باشد.

هیوندای یکی از برندهای معتبر و پرفروش بیل مکانیکی می باشد که انواع این ماشین را با بهترین کیفیت طراحی و تولید می کند و انواع آن عبارت است از: بیل مکانیکی چرخ زنجیری که در شیب های تند همچنین در خاک های نرم و سست استفاده زیادی دارد و بیل مکانیکی چرخ لاستیکی که در عملیات و پروژه های عمرانی و ساختمانی در شهرها به کار گرفته می شود.

تقسیم بندی بیل مکانیکی از لحاظ مدل و نوع چرخ ها صورت می گیرد که هر کدام از آنها دارای ویژگی و خصوصیات متفاوتی هستند و از قابلیت های خاصی برخوردار می باشند.

ار بیل مکانیکی چرخ لاستیکی برای کار بر روی آسفالت استفاده می شود که آسیب کمتری به آن وارد می گردد.

مشخصات بیل مکانیکی هیوندای ۳۰۰

مشخصات بیل مکانیکی هیوندای 300مشخصات بیل مکانیکی هیوندای ۳۳۰ شامل مواردی از جمله ظرفیت، قدرت موتور، نوع موتور، تعداد سیلندر، ابعاد ماشین، حداکثر دسترسی افقی، حداکثر عمق حفاری، حداکثر ارتفاع تخلیه، مخزن سوخت، مخزن روغن هیدرولیک بر حسب واحد لیتر، وزن کاری، ارتفاع و طول و عرض ماشین و … می باشد که در کاتالوگ این ماشین می توانید مشاهده نمایید.

برندهای متعدی در کشورهای مختلف جهان در زمینه تولید انواع بیل مکانیکی در حال فعالیت هستند که مدل های مختلف این وسیله را با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا و طبق استانداردهای لازم طراحی و تولید می کنند و در این زمینه با هم رقابت خوبی دارند.

یکی از پرفروش ترین و بهترین برندها در تولید انواع بیل مکانیکی برند هیوندای می باشد که مدل های مختلف این ماشین را با ضمانت کیفیت به کشورهای مختلف جهان صادر می کند.

این مدل یکی از مدل های پرفروش می باشد که به علت کارایی و عملکرد بسیار مناسب و کاربرد فراوان مشتریان و متقاضیان زیادی دارد.

از مهمترین دلایل استفاده از بیل مکانیکی می توان به سرعت بالاتر، عبور و تردد آسان از زمین های گلی و جاده های ناهموار، قرار گرفتن در انواع مکان های شیب دار، استفاده راحت و آسان در خاک های سست و نرم و … اشاره نمود.

قیمت انواع بیل مکانیکی هیوندای

قیمت انواع بیل مکانیکی هیوندایقیمت بیل مکانیکی را با تماس با کارشناسان فروش همین سایت می توانید استعلام نمایید که ضمن اطلاع از قیمت از راهنمایی ها و مشاوره کارشناسان شرکت برای انتخاب و خریدی بهتر سودمند می شوید.

قیمت بیل مکانیکی به عوامل مختلفی بستگی دارد که مواردی همچون مدل، نوع چرخ، قدرت موتور، ابعاد و اندازه، نحوه خرید و فروش، نوع موتور و … بر قیمت این وسیله تأثیرگذار می باشند.

امروزه انواع مدل های مختلف بیل مکانیکی هیوندای در کشور موجود می باشد که هر کدام با توجه به مدل و قدرت موتور و … دارای قیمت متفاوتی هستند و مشتری بر حسب نیاز و نوع کاربرد می تواند محصول مورد نظر را خریداری نماید .

با توجه به کیفیت بالا و کارکرد و کارایی مناسب بیل مکانیکی هیوندای از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *