قیمت بیل مکانیکی کوماتسو صفر برای فروش


بیل مکانیکی کوماتسو صفر و بیل بکهو سنوپارس ۵۰۰ به دلیل کاربرد زیاد و کارایی و عملکرد بسیار مناسب، فروش بسیار خوبی دارد و یکی از بهترین برندهای معتبر وارداتی به کشور می باشد و در حفاری، کندن تونل، استخراج فلزات، پروژه های عمرانی و راه سازی مورد استفاده قرارمی گیرد و با توجه به کیفیت بالا دارای قیمت مناسبی می باشد. برای اطلاع از قیمت بیل مکانیکی کوماتسو صفر می توانید با کارشناسان فروش همین شرکت تماس حاصل نمایید.

قیمت بیل مکانیکی کوماتسو صفر برای فروش

مشخصات بیل مکانیکی کوماتسو

مشخصات بیل مکانیکی کوماتسوبیل مکانیکی کوماتسو یکی از برندهای باکیفیت و پرفروش است  که دارای کارایی و عملکرد بسیار مناسبی است و برای استخراج فلزات، آوار برداری، حفاری جای لوله ها، خاکریزی و خاکبرداری و … مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات بیل مکانیکی کوماتسو و بیل بکهو تبریز شامل مواردی همچون مدل موتور، ظرفیت مخزن سوخت، حداکثر ارتفاع تخلیه، سایز لاستیک، ابعاد و اندازه، مدل موتور، وزن کاری، حداکثر ارتفاع بارگیری و … می باشد که در کاتالوگ این ماشین قابل مشاهده می باشد.

بیل مکانیکی کوماتسو دارای مدل های مختلفی است که شامل بیل مکانیکی چرخ زنجیری و بیل مکانیکی چرخ لاستیکی و … بوده که برای کارهایی همچون حفر کانال و گودال، تخریب، راه سازی، گود برداری و … استفاده زیادی دارد.

از بیل مکانیکی چرخ زنجیری کوماتسو برای استفاده در خاک های نرم و سست استفاده بیشتری می کنند زیرا به دلیل نوع چرخ ها قدرت بالایی در مکان های سخت و شیب ها و تپه ها همچنین عبور در خاک های گلی دارد.

فروش بیل مکانیکی کوماتسو

فروش بیل مکانیکی کوماتسوکمپانی کوماتسو در ژاپن یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع ماشین آلات سنگین می باشد که یکی از آنها بیل مکانیکی است. که با استفاده پیشرفته ترین تکنولوژی  و طبق استانداردهای جهانی تولید می شود. بیل مکانیکی یکی از پرفروشترین  ماشین آلات راه سازی می باشد که در ایران بازار خرید و فروش پررونقی دارد و این محصول ژاپنی مورد استقبال متقاضیان زیادی قرار گرفته است.

خرید و فروش بیل مکانیکی کوماتسو در مدل های مختلف در این مرکز صورت می پذیرد. برای اطلاع از نحوه خرید و مشخصات این دستگاه با کارشناسان و مشاوران فروش شرکت تماس حاصل نمایید. لازم به ذکر است خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای خریدار و فروشنده سود خوبی به همراه داشته و مشتری استقبال بهتری می کند.

بیل مکانیکی با توجه به کاربرد فراوان، فروش بالایی را به خود اختصاص داده است و دارای مدل های مختلفی می باشد که در استخراج فلزات از معادن، حفر تونلها، پروژه های عمرانی و ساختمان سازی دارای کارایی مناسبی است.

از مزیت های استفاده از بیل مکانیکی کوماتسو می توان به مواردی نظیر سرعت مناسب، استفاده راحت در زمین های نرم و سست، عبور آسان در جاده های سخت و گلی، عبور در جاده های شیب دار و مکان های صعب العبور اشاره نمود.

قیمت انواع بیل مکانیکی کوماتسو

قیمت انواع بیل مکانیکی کوماتسوقیمت انواع بیل مکانیکی کوماتسو به نوع، گارانتی، مدل و … بستگی دارد همچنین نوسانات نرخ ارز نیز بر قیمت آن تأثیرگذار می باشد و قیمت در خرید و فروش عمده پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی می باشد.

بیل مکانیکی کوماتسو دارای گارانتی بوده و نسبت به کارایی بالا و کیفیت عالی دارای قیمت مناسبی است و در ایران محبوبیت زیادی دارد همچنین از طراحی مدرن و پیشرفته ای برخوردار می باشد.

بیل مکانیکی صفر کوماتسو دارای قدرت موتور بسیار بالایی بوده و علاوه بر حفاری، اجسام سنگین را به راحتی جابجا می کند و دارای  راندمان کاری بسیار بالایی است. بیل مکانیکی کوماتسو برای شرایط سخت و دشوار و مناطق صخره ای طراحی شده است که دارای کابینی لوکس بوده و عایق خوبی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و صدا می باشد همچنین دارای سیستم مجهز و تمام اتوماتیک بوده و حداقل آلایندگی را دارد که با تمام قابلیت های فراوان دارای قیمت مقرون به صرفه ای است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *