قیمت روز بیل مکانیکی زنجیری


قیمت روز بیل مکانیکی و بیل عقب تراکتور رومانی روز به روز تغییر پیدا می کند. بیل مکانیکی انواع مختلفی دارد و بر اساس نوع آن نام گذاری می شود. بیل مکانیکی از انواع ماشین آلات ساختمانی است که در ساختمان سازی، حفاری تونل،  حفاری گودال، کندن پایه های بتنی ساختمان و …. کاربرد دارد. گاهی اوقات به بیل های مکانیکی چکش های صنعتی سبک و یا چکش های نیمه سنگین و سنگین متصل می شود و بنابر چکش متصل شده به آن کاربرد های آن تغییر می کند.

قیمت روز بیل مکانیکی زنجیری

معرفی اجمالی بیل مکانیکی زنجیری

معرفی اجمالی بیل مکانیکی زنجیریبیل مکانیکی دو نوع است : بیل مکانیکی زنجیر دار و بیل مکانیکی چرخ دار.

بیل مکانیکی لاستیک دار و بیل بکهو هیدرومک صفر در زیر خود لاستیک هایی مانند ماشین دارد. سرعت حرکت این نوع بیل مکانیکی کمی بیشتر از بیل مکانیکی زنجیر دار است اما سرعت عملکرد آن کمتر است.

نوع دوم بیل مکانیکی نوعی است که در زیر آن به جای لاستیک، زنجیر دارد. زنجیر های زیر این بیل های مکانیکی مانند زنجیر های زیر تانک است و بیل مکانیکی زنجیر دار مانند تانک برای عبور از پستی ها و بلندی ها بسیار کار آمد است.

مقایسه بیل مکانیکی زنجیری با انواع دیگر

مقایسه بیل مکانیکی زنجیری با انواع دیگربیل های مکانیکی دو نوع دارند که در بالا به آن ها اشاره شده است در اینجا به مقایسه ی این دو نوع می پردازیم:

بیل مکانیکی زنجیری مانند تانک است که در زیر آن زنجیر قرار دارد، استفاده از بیل مکانیکی زنجیر دار بنا به دلایلی از بیل مکانیکی لاستیک دار بهتر است این دلایل عبارتند است:

برای استفاده در دشت و صحرا و مکان هایی که گل در آن زیاد است استفاده از بیل مکانیکی زنجیر دار بهتر است زیرا این نوع بیل مکانیکی در گل بهتر از نوع لاستیک دار آن حرکت می کند.

در مکان هایی که پستی و بلندی و تپه های زیادی دارند از نوع زنجیر دار بیل مکانیکی به علت سهولت در رفت و آمد در بلندی ها استفاده می شود.

استفاده از بیل های زنجیر دار از نظر اقتصادی به صرفه تر است، این نوع بیل مکانیکی گازوئیل کمتری برای کار خود استفاده می کنند.

این نوع بیل بسیار سریع تر از نوع لاستیکی آن هستند، در انجام کار ها اگر به دنبال سرعت بالا هستید از این نوع بیل مکانیکی استفاده کنید.

این بیل ها در باتلاق ها و زمین های شل روی زمین می ایستد و فرو نمی رود.

برخی از بیل ها چه زنجیری و چه لاستیک دار در کابینی که مخصوص راننده است دارای عایق صدا و عایق گرد و غبار هستند و عایق بودن کابین خیلی مهم است زیرا در هنگام گود برداری و حفر تونل ها خاک زیادی بلند می شود که راننده را اذیت می کند و کار او را مختل می کند.

بیل های مکانیکی به طور کلی معایبی نیز دارند که البته این عیب ها تنها مختص به نوع زنجیر دار و یا نوع لاستیک دار نیست و تمام بیل های مکانیکی را شامل می شود، بعضی از این معایب عبارتند از:

سرعت کم بیل های مکانیکی، متوسط سرعت این بیل ها به ۵ تا ۸ کیلومتر در ساعت می رسد. البته بیل مکانیکی چرخ دار سرعت کمی بیشتری دارد.

برای استفاده از این بیل ها در خارج از شهر و یا انتقال بیل ها بین دو شهر اگر بخواهیم از خود بیل مکانیکی استفاده کنیم حمل و نقل خیلی طول می کشد و باید از ماشین های کشنده استفاده کرد که این کار هزینه بر است.

قیمت روز بیل مکانیکی صفر کوماتسو

قیمت روز بیل مکانیکی صفر کوماتسو بیل مکانیکی کوماتسو انواع مختلفی دارد که هر کدام قدرت و کارایی خاص خود را دارند. قیمت فروش بیل مکانیکی بنابر مدل آن  متفاوت است و با شرایط امروزه روز به روز در حال افزایش است.

برای اطلاع از قیمت بیل مکانیکی صفر کوماتسو به سایت های آنلاین مخصوص فروش بیل مکانیکی مراجعه کنید و از قیمت مطلع شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *