مهم ترین موضوع امروز جهانی بر روی بطری پلاستیکی و ظرف یکبار مصرف میوه می باشد


این نظرسنجی در یک دوره 60 روزه انجام شد و پاسخ دهندگان بدون توجه به سن، جنسیت، شغل یا وضعیت تحصیلی، تا زمانی که مایل به شرکت در آن بودند، به طور تصادفی انتخاب شدند.

با این حال، افراد کمتر از 15 سال در مطالعه بطری پلاستیکی در نظر گرفته نشدند. تعداد کل پاسخ دهندگان به این مطالعه 2589 نفر بود. پرسشنامه نظرسنجی به صورت آنلاین با استفاده از نسخه الکترونیکی برگه های نظرسنجی در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و از طریق SurveyMonkey انجام شد.

این مطالعه همچنین از طریق ابزارهای آفلاین و از طریق توزیع پرسشنامه نظرسنجی در مراکز خرید و محل های کنفرانس که تعداد زیادی از مردم در آن تجمع داشتند، انجام شد.

جدیدترین وسایل پلاستیکی اشپزخانه دارای بارکد برای اسکن بودند و تمام داده‌های جمع‌آوری‌شده به طور سیستماتیک برای اهداف مطالعاتی و پیش‌بینی آینده ذخیره می‌شدند. تجزیه ارزش ویژه (EVD) برای تعیین اینکه کدام متغیرها تنوع را در میان مجموعه داده ها بیشتر توضیح می دهند، اعمال شد.

EVD روشی است که از مقادیر ویژه و بردارهای ویژه متناظر با یک ماتریس مربع بهره می برد، که در آن اولین مؤلفه آن چیزی است که بزرگترین تولیدی ظروف پلاستیکی موجود در مجموعه داده های متغیرهای توضیحی را توضیح می دهد. این ابزاری برای تجسم ساختار داده ها بر اساس متغیرهای توضیحی است.

برای مطالعه جدول بندی متقابل داده ها، تجزیه و تحلیل مجذور کای انجام شد و معناداری بر اساس مقدار p به دست آمده شناسایی شد.
داده ها از 2589 پاسخ دهنده جمع آوری شد که از این تعداد 1889 زن، 692 نفر مرد بودند و 8 نفر مشخص نکردند. تعداد پاسخ دهندگان زن بسیار بیشتر از پاسخ دهندگان مرد بود، زیرا زنان تمایل بیشتری برای پر کردن پرسشنامه ارائه شده نشان دادند.

بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده، پاسخ‌دهندگان در دسته‌های مختلف گروه‌بندی شدند، همانطور که در شکل 1 نشان داده شده است. بیشتر پاسخ‌دهندگان اتباع امارات متحده عربی (80٪) و متعلق به گروه سنی 21 تا 35 سال (42٪) بودند.

ابتدا برای بررسی رابطه بین متغیرها، تحلیل داده های توصیفی در نظر گرفته شد. برای این بخش از تجزیه و تحلیل، تمام ظرف یکبار مصرف میوه مورد بررسی قرار گرفت، اما تمرکز عمدتا بر روی آنهایی بود که از نظر نتایج مربوط به تمایل مردم به خرید بطری‌های آب تجزیه‌پذیر، آموزنده در نظر گرفته شدند.

  • منابع:
  1. A Survey on the Use of Plastic versus Biodegradable Bottles for Drinking Water Packaging in the United Arab Emirates
  • تبلیغات:
  1. کنسانتره میوه ضد خارش پوست است
  2. راز موفقیت زندگی در مریخ در چه بود
  3. اثرات سلامتی مصرف شیر گاو در نوزادان تا 3 سال
  4. حوله را می توانید بجای پتو استفاده کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *