نمایندگی رسمی فروش بیل مکانیکی هیوندای


نمایندگی رسمی فروش بیل مکانیکی هیوندای و بیل بکهو هیدرومک 102b در ایران اقدام به فروش سریع بیل های مکانیکی خود با قیمت های استثنایی می کند. این بیل ها با توجه به نیاز شرکت ها از انواع مختلفی برخوردار بوده که با توجه نوع کاربردی که دارند از قیمت های گوناگونی نیز برخوردار هستند.

نمایندگی رسمی فروش بیل مکانیکی هیوندای

لیست انواع بیل مکانیکی هیوندای

لیست انواع بیل مکانیکی هیوندایلیست انواع بیل مکانیکی هیوندای و بیل عقب تراکتور دست دوم را می توانید در این سایت مشاهده کنید. بیل های مکانیکی به طور کلی یکی از ملزومات اساسی در امر را سازی و ساختمان سازی به شمار می روند. به بیان دیگر می توان گفت بدون استفاده از این بیل ها، نمی توان به کارهای عمرانی پرداخت. در واقع با رشد و سرعت خارق العاده ای که جهان امروز گرفته است، همه صنایع ناگزیر از استفاده از بیل های مکانیکی می باشند.

بیل مکانیکی یکی از جمله ماشین های سنگین در پروژه های عمرانی بوده که شامل یک دکل یا همان بازوی بزرگ، یک کابین برای راننده بوده که در بالای چرخ ها قرار گرفته است. در یک تقسیم بندی می توان گفت انواع متنوعی از بیل های هیوندای وجود دارند. به طور کلی این بیل ها با توجه به نوع چرخ هایی که داشته و همچنین بر اساس شکل ظاهری شان تقسیم می شوند.این بیل ها عبارتند از بیل های مکانیکی با چرخ لاستیکی و بیل های مکانیکی با چرخ زنجیر دار.انواع بیل ها را می توان بر اساس شکل ظاهری شان نیز تقسیم نمود. در اینجا به اختصار به این بیل ها پرداخته می شود.

  • بیل مکانیکی بکهو لودر؛ این وسیله عظیم شامل یک بیل به همراه لودر می باشد که به آن بیل مکانیکی با جام معکوس نیز گفته می شود.
  • بیل کششی؛ این بیل یکی از پرقدرت ترین بیل های موجود بوده که قادر است فعالیت هایی در سطوح بالاتر و بسیار پایین تر از سطح اتکا خود را انجام دهد. این بیل در انواع مختلفی از زمین ها قادر به انجام فعالیت بوده و از جمله فعالیتهای مورد استفاده این ماشین می توان به انجام حفاری های پایت تر از سطح، لوله گذاری و حفر کانال اشاره کرد. مهمترین ویژگی این بیل نیز زمان کوتاه انجام فعالیت ان می باشد.
  • بیل های جام جلو؛ این بیل ها نیز در دو نوع چرخ لاستیکی و زنجیری موجود هستند. کاربرد این بیل ها نیز برای بارگیری کامیون، انتقال مصالح به قرضه عمودی و حفاری در زمین های سخت در سطوح بال تر از ماشین می باشد.
  • بیل مکانیکی کابلی؛ این بیل ها در دو نوع مکانیکی و هیدرولیکی موجود هستند.
  • بیل منقاری؛ این بیل نیز برای انجام فعالیت هایی که به صورت قائم صورت دارند مانند دیوارهای حائل، گودال شمع ها، عملیات لایروبی کانال ها، موج شکن ها، جابه جایی و حمل قائم بارها مورد استفاده می باشند.

برای کار کردن با این بیل های مکانیکی انتخاب اندازه صحیح ماشین و بیل از اهمیت زیادی برخوردار بوده و نوع خاک و شرایط کارگاه نیز بسیار مهم می باشند. علاوه بر این موارد برای استفاده از این بیل ها باید موارد زیر را نیز در نظر داشت.

  • زاویه گردش
  • دسترسی به محل کار
  • زهکشی
  • جبهه حفاری
  • شرایط سطح کار

در واقع اگر به این موارد در انتخاب بیل ها توجه نشود، ممکن است نه تنها کار شما به خوبی صورت نگیرد، بلکه زمان انجام پروژه نیز علاوه بر اینکه به تعویق می افتد می تواند خسارت و هزینه های زیادی را نیز متوجه شما کند.

نمایندگی فروش بیل مکانیکی هیوندای

نمایندگی فروش بیل مکانیکی هیونداینمایندگی فروش بیل مکانیکی انواع گوناگونی از بیل های مکانیکی را ارائه و عرضه می کند. یکی از این بیل های پر طرفدار در ایران بیل مکانیکی هیوندای ۳۳۰ می باشد که از سال ۲۰۱۴ واردات این بیل به ایران صورت گرفته است. این بیل از نوع بیل های مکانیکی با چرخ زنجیری بوده که بیشتر متناسب کارهای راه سازی می باشد.

قیمت استثنایی بیل مکانیکی هیوندای

قیمت استثنایی بیل مکانیکی هیوندایقیمت بیل های مکانیکی در این سایت به صورت استثنایی بوده و عرضه آن نیز با شرایط خوبی همراه می باشد. امروزه بیل های مکانیکی با توجه به کیفیت بالایی که دارند در بیشتر پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت این بیل ها با توجه به نوع کاربری آنها متفاوت است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *