زغال دینام یک جزء اساسی ماشین است: وقتی کار نمی کند، ماشین روشن نمی شود، زیرا باتری دوباره شارژ نمی شود.
به همین دلیل ضروری است که حداقل در هر 150000 کیلومتر مسافت آن را بررسی کنید.
زغال دینام پارس دارای کیفیتی بسیار عالی می باشد و می توان در هر مکانی استفاده نمود.
به چراغ هشدار خرابی باتری روی داشبورد توجه کنید که می تواند نشان دهنده نقص عملکرد نه تنها دومی، بلکه دینام نیز باشد.
با شروع از این واقعیت که، اگر زغال دینام کاملاً از کار افتاده باشد، ماشین روشن نمی شود.
چگونه می توانیم بفهمیم که زغال دینام شروع به از دست دادن سرعت می کند.
اگر زغال دینام خراب شود، چراغ باتری روی داشبورد روشن می شود، که نباید ما را گمراه کند که فکر کنیم مشکل منحصراً مربوط به دومی است.
به طور کلی، یک زغال دینام معیوب:
انرژی کمی را فراهم می کند: باتری را به اندازه کافی شارژ نمی کند، که کاملاً تخلیه می شود.
بیش از حد تامین می شود: انرژی عرضه شده به سیستم آنطور که باید تثبیت نمی شود و باعث آسیب به اجزای خودرو (در درجه اول باتری) می شود.
اگر متوجه یکی از این مشکلات شدید، فوراً به تکنسین مکاترونیک مورد اعتماد خود مراجعه کنید تا همه بررسیهای لازم را انجام دهد تا متوجه شود آیا باتری یا دینام مشکل دارد یا خیر:
چراغ های جلو و نشانگرها شدت خود را از دست می دهند.
چراغ های داشبورد کم نور می شوند.
هنگام شتاب گیری، چراغ هشدار باتری روشن می شود.
شبکه گاراژهای مستقل ما می تواند روی شبکه ای متشکل از 1400 سازه در سراسر کشور حساب کند.
جایی که متخصصان متخصص در آن کار می کنند، تحت آموزش مداوم و استفاده از آخرین فناوری ها هستند.
ما تعمیر و نگهداری معمولی و فوقالعاده را روی خودروهای هر مدل و مدلی انجام میدهیم.
ما از قطعات یدکی با کیفیت اصلی یا معادل استفاده می کنیم.