جاکلیدی چوبی دست ساز مرگ یک پدر 34 ساله شد

جاکلیدی چوبی دست ساز

جاکلیدی تبلیغاتی با چوب پنبه

اگر شرکت شما با شراب سروکار دارد، این یک جاکلیدی تبلیغاتی بسیار اصیل است، زیرا نشان دهنده یک درپوش چوب پنبه ای است که می تواند با آرم سفارشی شود.

جاکلیدی چوبی دست ساز دارای کیفیتی بسیار عالی می باشد.

جاکلیدی چوبی برای حکاکی

این دسته کلیدهای چوبی شخصی سازی شده را بخرید تا به مشتریان خود بدهید تا هر بار که از کلیدهای خود استفاده می کنند شما را به خاطر بسپارند.

جاکلیدی مستطیلی بامبو

جاکلیدی های حکاکی شده با لوگو امروزه هنوز یک هدیه شرکتی بسیار محبوب هستند زیرا ارزان هستند، اما در بین مشتریان بسیار محبوب هستند.

کلیدهای گجت سفارشی

وقتی صحبت از هدایای تبلیغاتی به میان می‌آید، باید کالاهای جذاب و بادوام مانند این دسته کلیدهای فلزی و چوبی شخصی‌سازی شده را انتخاب کنید.

جاکلیدی چرمی کلاسیک برای مشاغل

از ویژگی های این دسته کلیدهای تبلیغاتی، طراحی کلاسیک و ظریفی است که از چرم مصنوعی و فلز ساخته شده اند و همین امر باعث جذابیت بسیار بالایی نیز می شود.

جاکلیدی چوبی دست ساز

حلقه کلید دو رنگ سفارشی لیزری

این جاکلیدی‌های زیبا و قابل تنظیم، آیتم‌های تبلیغاتی ایده‌آلی هستند که می‌توانید در نمایشگاه‌های تجاری و رویدادهای تبلیغاتی برای تبلیغ برند خود هدیه دهید.

مدل کلاسیک جاکلیدی شرکتی

این مدل حلقه کلید تبلیغاتی بسیار شیک و شیک است که آن را به یک کالای تجاری بسیار محبوب در بین شرکت های بزرگ تبدیل می کند.

کلید برای تجارت شرکتی

جاکلیدی شخصی سازی شده زیبا برای شرکت ها و تبلیغات ساخته شده از فلز و چرم برای هدیه در کمپین ها و رویدادهای تبلیغاتی خود یا به عنوان تجارت.

کلیدهای تبلیغاتی کلاسیک برای شرکت ها

این مدل جاکلیدی تبلیغاتی مجهز به صفحات فلزی می باشد تا با لوگوی رنگی یا چاپ لیزری سفارشی شده و به مشتریان هدیه داده شود.

جاکلیدی تصفیه شده با جزئیات فلزی

حلقه کلید چرمی تصفیه شده که دارای جزئیات چهار گوش فلزی است که می تواند با آرم شرکت شما حک شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *