شیرآشپزخانه شودر که به شکل مشکوکی باعث مرگ یک کارگر در کارخانه شد

شیرآلات

طراحی سبک وزن میکسر حوضه ای اهرمی GROHE Lineare کسانی را که برای نرمی و بی زمانی ارزش قائل هستند خوشحال می کند.

شیر آب آشپزخانه با سلیقه شکل های گرد و مستقیم را ترکیب می کند که کنتراست دلپذیری ایجاد می کند و بنابراین فضای حمام را بدون خشونت زنده می کند.

شیر آشپزخانه شودر دارای کیفیت و شفافیت بسیار زیادی می باشد.

خطوط دلپذیر نیز توسط یک سطح کرومی درخشان پشتیبانی می‌شوند که فناوری GROHE StarLight مدت‌هاست که برای درخشش آن فراهم کرده است.

در عین حال به آنها مقاومت در برابر خراش می دهد و همچنین تشکیل کثیفی و رسوب را کاهش می دهد.

این امر تعمیر و نگهداری را آسان و سریع می کند روی بدنه شیر آب یک درپوش محکم برای مجموعه تخلیه وجود دارد که شامل آن می شود.

شیرآلات

اهرم فلزی نسبت به تنظیم دما و شدت مورد نظر جت آب واکنش حساسی نشان می دهد، زیرا فعال سازی آن توسط یک کارتریج سرامیکی با فناوری GROHE SilkMove کنترل می شود.

یکی دیگر از مزایای شیر دستشویی، فناوری GROHE EcoJoy است که مصرف آب را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد، اما همچنان جریان کافی را تضمین می کند.

مطمئناً از چنین محدود کننده دمای یکپارچه ای قدردانی خواهید کرد. اجازه دهید حمام شما بدرخشد و از عملکرد قابل اعتماد شیر دستشویی لذت ببرید.

Grohe یکی از تولید کنندگان پیشرو در زمینه فناوری بهداشتی در جهان است و این برند جهانی بر ارائه راه حل های آب نوآورانه تمرکز دارد.

برای چندین دهه، تمام محصولات Grohe بر اساس ارزش های اصلی شرکت، یعنی فناوری، کیفیت، طراحی و پایداری بوده اند.

در ده سال گذشته، Grohe برنده بیش از 300 جایزه معتبر طراحی و فناوری نوآورانه شده است.

Grohe متخصص در ساخت شیرآلات، شیرهای ترموستاتیک، کابین دوش با طرح های مختلف، سیستم های دوش Grohe، دستشویی و توالت دوش می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *