دیوارهای خود را طبق لوستر تزیین کنید


لوسترها که به عنوان چراغ های معلق نیز شناخته می شوند، یکی از اجزای طراحی مهم هستند که بر روی دیوارها یا سقف ها نصب می شوند و نور را به زیبایی در یک اتاق پخش می کنند.

آنها تکامل یافته اند و از نگه داشتن شمع ها به لامپ های برق می روند، اما هدف به عنوان یک مرکز نورپردازی شگفت انگیز همچنان باقی است.
ما از لوستر فانتزی مدرن به لوسترهای امروزی، بزرگ در کریستال یا شیشه، حتی برنجی که از لامپ های سنتی استفاده می کنند، حرکت کرده ایم.

با این حال، این بدان معنا نیست که لوسترهای سنتی از بین رفته اند.
در حال حاضر، با توجه به افزایش آگاهی در مورد حفظ منابع طبیعی، مردم تمایل زیادی به خرید لوسترهایی دارند که فشرده هستند، از چراغ های LED استفاده می کنند و از فلز، شیشه یا چوب ساخته شده اند.

همچنین، لوسترهایی در سایه های کلاسیک و تیره ترجیح داده می شوند زیرا فضای داخلی کلی را روشن می کنند.
لوستر چوبی فانتزی می توانند مثبت و آرامش را به اتاق بیاورند.

طرح ها اغلب از طبیعت و حیات وحش الهام می گیرند. شیشه، برنج، سلنیت، شیشه های آلوده موادی هستند که در حال حاضر برای لوستر در مجتمع های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند.

طراحان لوستر آشپزخانه فلزی بر روی یافتن زیبایی در هر چیزی تمرکز می کنند و طیف وسیعی از اشکال و اندازه ها را آزمایش می کنند. به طور معمول، شیشه سلنیت و معمولی معمولاً در ساختارهای مداد مانند بریده می شوند و در اطراف بدنه لوستر چسبانده می شوند.

شیشه های رنگی بیشتر به قطعات مستطیلی یا هر شکل هندسی دیگری برای ظاهری نامتقارن بریده می شوند.
لوسترهای معمولی در سبک هایی مانند سایه دار، شمعی، درام و امپراتوری وجود دارند.

لوسترهای لوکس نوآوری را به سطح دیگری می برند. لوستر مدرن مشکی شکلی از برگ های شکسته، یخ های ذوب شده، آبشارها و کره را می بینند. ایده این است که الگوهای ناشناخته و غیر معمول را وارد کنید.

تمرکز لوسترهای لوکس تابش مثبت، صلح، پرتوی از امید و آرامش است. باید در بین کسانی که برای اولین بار آن را می بینند تأثیر ماندگار بگذارد. هنگام مشاهده نورهای تزئینی که اتاق را روشن می کند، باید احساس آرامش داشته باشید.

  • منابع:
  1. How to pick the right kind of chandelier for setting the perfect mood
  • تبلیغات:
  1. چگونه در ایتالیا امید به زندگی را توانستند افزایش دهند!
  2. رویت اژدهایی که درون اقیانوس آرام زندگی می کند!
  3. چرم که می تواند گوسفند را زنده کند
  4. آیا می دانستید اولین شعر نیما با نام برنج شمال سروده شد!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *