ایزوگام مانع نشتی ساختمان می شود


تفاوت زیادی از نظر علل معمولی وجود ندارد که منجر به نشت ساختمان هم ایزوگام طرح کاشی برای موارد مالزی و هم در سناریوی موارد بریتانیا شود.

حتی اگر هر دو کشور از دو نوع آب و هوای متفاوت برخوردار باشند با این حال محصول مورد استفاده برای موارد پروژه تقریباً مشابه محصولات جهانی است.

به هر حال برای پیمانکار بسیار مهم است که از قیمت ذکر شده برای استفاده از سیستم ایزوگام پنج میل صحیح برای کار نشتی مناسب اطمینان حاصل کند.

برای تیم تعمیر و نگهداری مالک ساختمان آنها همچنین باید حداقل اطمینان حاصل کنند که دانش در مورد مواد عایق رطوبتی با راه حل نشتی احتمالی در وضعیت مناسبی باشد تا اطمینان حاصل شود که تمام پیشنهادات پیمانکار به بهترین نحو با مشکل مطابقت دارد.

اکثر کارهای پیمانکاران معمولاً با حداقل 10 تا 15 سال گارانتی ارائه می شوند بنابراین کارهای اصلاحی انجام شده توسط پیمانکار باید در بهترین عملکرد خود و با استفاده از بهترین راه حل ممکن باشد تا هیچ کار اصلاحی پس از اصلاح اولیه انجام نشود.

بنابراین، این مقاله بر اساس تجربه پیمانکار در انجام کارهای ایزوگام دلیجان واقعی مشتق شده است و یافته های حاصل از مقاله بر اساس کارهای واقعی یک دارایی برای مدیر تعمیر و نگهداری است که از چارچوبی در حل مشکل عایق رطوبتی استفاده می کند.

به عقیده فورد ساخت و ساز ساختمان فقط به معنای ساختمان نیست نه فقط به عنوان یک ضرورت عملی، بلکه به شیوه ای که ما آن را می بینیم روشی که آن را به عنوان جلوه ای از علم درک می کنیم.

به عنوان شیئی که به طور شهودی به آن پاسخ می دهیم به عنوان بخشی از ایزوگام یکتا گستر که می شناسیم بنابراین هنر انجام کار اصلاح از هر 3 نمودار می تواند به خدمه تعمیر و نگهداری و همچنین تیم طراحی از جزئیات معماری آن تا شناسایی مواد عایق رطوبتی به عنوان یک چارچوب برای حل مسائل نقص ساختمان سیگنال دهد.

  • منابع:
    1. Investigating Effective Waterproofing Materials in Preventing Roof Leaking; Initial Comparative Study: Malaysia, U.K
  • تبلیغات: 
  1. بطری که از درون آن صدای وحشتناک بلند می شود!!!
  2. برای برجسته کردن شیشه به آن گرما بدهید
  3. فروش کلاغ پران صوتی مکانیکی
  4.  استفاده از کشمش برای ساخت جواهرات

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *