مد سارافون پوشیدن رسمی یا غیررسمی در دانشگاه


لباس پوشیدن رسمی یا غیررسمی به عنوان یک دانشگاهی ممکن است جوراب دخترانه در مدیریت برداشت ها نسبت به دانش آموزان یک مبادله باشد، اما مجموعه ادبیات موجود تنها با نتایج متفاوت محدود شده است.

این تحقیق اولین تحقیق متمرکزی است که به بررسی تأثیر رسمیت لباس دانشگاهی بر دو بزرگ شکل‌گیری تأثیر، درک گرما و شایستگی می‌پردازد.

در یک سری از سه آزمایش آزمایشگاهی کنترل‌شده ما رسمیت لباس را برای افزایش درک شایستگی سارافون دخترانه مجلسی اما برای کاهش ادراکات گرما یافتیم، که منجر به اثرات پایین‌دستی بر ارزیابی‌های دانش‌آموزان از مربیان و تمایلات رفتاری برای ثبت‌نام می‌شود.

یک دوره. علاوه بر این، ما نشان می‌دهیم که ادراک شایستگی ممکن است در معرض سایر نشانه‌های اطلاعاتی باشد که می‌تواند اثرات منفی مرتبط با غیر رسمی بودن لباس را کاهش دهد. مفاهیم برای شاغلان آموزش عالی ارائه شده است.

به عنوان دانشگاهیان، همه ما ناهمگونی بزرگ لباس پوشیدن را در دانشگاه یا در یک کنفرانس تجربه کرده ایم.

در واقع، برخی از دانشگاهیان ممکن است خیلی رسمی با کت و شلوار بپوشند عکس رادیو جیوه دار در حالی که برخی دیگر لباس های غیر رسمی مانند تی شرت، شلوار جین و کفش دویدن را ترجیح می دهند.

لباس نقش مهمی در هدایت تأثیرات به دیگران دارد و در حالی که کارکنان در دنیای شرکت برای تحت تأثیر قرار دادن مشتریان و سایر سهامداران مهم لباس می پوشند به نظر می رسد دانشگاه ها تا حد زیادی از چنین کد لباس پوشیدن سختگیرانه و تجویزی بی بهره باشند.

با این حال، لباس پوشیدن رسمی یا غیررسمی ممکن است هنوز تأثیرات خاصی را برای دانش آموزان ایجاد کند و مهمتر از همه، بر ارزیابی دانش آموزان از مربیان و رفتار دانش آموزان تأثیر بگذارد.

برخی از ما ممکن است بخواهیم عمداً هنگام پوشیدن کت و شلوار، قاطعیت و شایستگی خود را نشان دهیم و به دنبال احترام و رفتار دانش آموزان در کلاس درس باشیم.

دیگران ممکن است ناخواسته، اما به همان اندازه مؤثر مدل لباس با پارچه کرپ مازراتی در هنگام لباس پوشیدن غیررسمی، رفتار دوستانه و دوستانه را به دیگران منتقل کنند، که ممکن است روابط استاد و دانشجو را بهبود بخشد و تمایل دانش آموزان را برای مشارکت افزایش دهد.

  • منابع:
    1. Fitted: the impact of academics’ attire on students’ evaluations and intentions
  • تبلیغات: 
  1. پلمپ رستورانی در تهران که همبرگر گوشت خرس سرو می کرد
  2. فلفل دلمه ای سرشار از ویتامینهایی برای جذب بهتر آهن
  3. همه مردم دنیا منتظر یک نفر برای تغییر جهانیان هستند!!
  4. حقایقی جالب برای داشتن موفقیت در کسب و کار اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *