گچبری پیش ساخته پلی یورتان در کاخ سعدآباد دزدیده شد

گچبری

در حالی که دیوارهای داخلی خود را می سازید، هیچ چیز همه کاره تر یا بهتر از گچبری پیش ساخته پلی یورتان نیست! گچ ماده ای ماندگار که برای نسل ها مورد اعتماد بسیاری از سازندگان خانه بوده است.

گچ کاری یک تکنیک ساختمانی باستانی است که برای پوشاندن سطوح در معرض استفاده قرار می گرفت. جلوه های تزئینی ارائه می دهد، از سطح در برابر عوامل جوی مانند نفوذ باران و بهبود ظاهر سازه محافظت می کند.

انواع محلول های گچ کاری، نگاهی به انواع محلول های گچ کاری موجود در بازار داشته باشید.

گچ کاری، گچ گچ یک ماده معدنی طبیعی است که از سنگ های غنی از سولفات کلسیم ساخته شده است.

هنگامی که گچ با آب ترکیب می شود یک لایه طبیعی روی دیوار ایجاد می کند که طول عمر و لایه ای را به دیوارها می بخشد.

گچبری

گچ کاری به طور گسترده بر روی هر سطح بنایی و گچ کاری داخلی به طرق مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا محصولات ساختمانی مبتنی بر گچ ایمن ترین و مقرون به صرفه ترین برای استفاده در نظر گرفته می شوند.

ویژگی های اصلی گچ گچ عبارتند از؛ سبک وزن، نیازی به مخلوط کردن آن با ماسه نیست، بدون ترک انقباض، عامل ضد زنگ کامل، محیط دوستانه، یک روکش صاف را فراهم می کند.

می توان مستقیم آستر و سپس رنگ آمیزی کرد. انعطاف پذیر و انعطاف پذیرتر است. ایمن تر برای پروژه هاست. غیر سمی است.

ارزان تر است و نیاز به اتلاف کمتر در مواد، زمان و نیروی کار دارد. ایمن از کپک ها، قارچ ها و غیره، زیرا کمتر در برابر رطوبت آسیب پذیر است.

گچ کاری سیمان، گچ سیمان برای سطوح خارجی و داخلی استفاده می شود. این از سیمان پودر خاکستری ترکیب شده با آب و ماسه برای پر کردن بلوک های توخالی و زمینه های جامد ساخته شده است.

برای تخمین مقادیر کامل مواد مورد نیاز برای مخلوط برای اختلاط سیمان به مهارت سنگ تراشی نیاز است. سطوح دیوار داخلی با ترکیب سیمانی به طور مداوم گچ را به عنوان گچ نهایی دریافت می کنند.

مشخصات اصلی گچ سیمان عبارتند از، قدرت چسبندگی خوب، برای سفت شدن نیاز به تهویه دارد، مهارت استاد کار الزامی است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *