عرق نعناع صادراتی انتخاب اول خانواده های اروپایی شد

عرق

از آنجایی که عرق نعناع صادراتی به عنوان یک شل کننده عضلانی و مسکن عمل می کند، ممکن است انواع خاصی از سردردها را کاهش دهد.

در حالی که هیچ مطالعه ای چای نعناع و هضم را بررسی نکرده است، این امکان وجود دارد که چای نیز اثرات مشابهی داشته باشد.

نشان داده شده است که روغن نعناع باعث شل شدن عضلات در دستگاه گوارش شما و بهبود علائم مختلف گوارشی می شود. بنابراین، چای نعناع فلفلی ممکن است فواید مشابهی داشته باشد.

ممکن است به تسکین سردردهای تنشی و میگرن کمک کند. منتول موجود در روغن نعناع جریان خون را افزایش می دهد و احساس خنکی ایجاد می کند و احتمالاً درد را کاهش می دهد.

عرق

در یک مطالعه بالینی تصادفی شده در سال 2010 بر روی 35 فرد مبتلا به میگرن، روغن نعناع که روی پیشانی و شقیقه‌ها اعمال شد، درد را پس از 2 ساعت در مقایسه با دارونما کاهش داد.

مطالعه دیگری نشان داد که قطره‌های روغن نعناع در بینی شدت و دفعات سردرد را کاهش می‌دهد و به اندازه لیدوکائین، یک مسکن رایج درد، مؤثر است.

در حالی که عطر چای نعناع ممکن است به آرامش عضلات و بهبود درد سردرد کمک کند، هیچ شواهد علمی تایید کننده ای برای تایید این اثر وجود ندارد.

با این حال، استفاده از روغن نعناع به شقیقه های شما ممکن است کمک کند.

در حالی که هیچ مدرکی مبنی بر اینکه چای نعناع فلفلی علائم سردرد را بهبود می بخشد وجود ندارد، تحقیقات نشان می دهد که روغن نعناع سردرد تنشی و میگرن را کاهش می دهد.

باشد که نفس شما تازه شود، دلیلی وجود دارد که نعناع طعم دهنده رایجی برای خمیردندان ها، دهانشویه ها و آدامس ها است.

علاوه بر بوی مطبوع، نعناع دارای خواص ضد باکتریایی است که به کشتن میکروب‌هایی که باعث ایجاد پلاک دندانی می‌شوند، کمک می‌کند، که ممکن است تنفس شما را بهبود بخشد.

در یک مطالعه، افرادی که تحت عمل جراحی ستون فقرات قرار گرفته بودند و شستشوی حاوی روغن‌های نعناع، درخت چای و لیمو را دریافت کردند.

در مقایسه با افرادی که این روغن‌ها را دریافت نکردند، علائم بوی بد دهان را بهبود بخشیدند.

 

.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *