از بین بردن سریع سرماخوردگی با نوشیدن قهوه


حتی با وجود اینکه میلیون ها نفر هر روز قهوه می نوشند، این یک محصول بسیار متمایز است که اطلاعات زیادی در مورد آن وجود دارد و صنعت قهوه مملو از اطلاعات فنی است.

بسیاری از این اطلاعات فنی مهم است. این به متخصصان طرز تهیه کیک ساده وانیلی در قابلمه کمک می کند تا زنجیره تامین را از دانه تا فنجان درک کنند و طیف وسیعی از نقش ها را ایفا کنند که دانه ها را از مزرعه به برشته کننده و کافی شاپ می رساند.

اما شکستن آن آسان‌تر از انجام آن است جایی که آموزش وارد می‌شود.

با توجه به اینکه درصد زیادی از دوره‌های آموزشی در پی همه‌گیری کووید-19 به صورت آنلاین حرکت می‌کنند، این سوال در مورد آینده آموزش شومیز یقه کراواتی ایجاد می‌کند.

تحقیقات نشان می دهد که 52 درصد از فارغ التحصیلان آمریکایی و 39 درصد از دانشجویان کارشناسی آمریکایی معتقدند که یادگیری آنلاین بهتر از آموزش کلاسی است. در حالی که این ارقام به طور قابل توجهی بالا هستند، نباید تعجب آور باشند.

در واقع، فوربس تخمین می زند که ارزش بازار جهانی آموزش الکترونیکی تا سال 2025 به 325 میلیارد دلار می رسد، که به این معنی است که در یک دهه بیش از 100 درصد رشد خواهد کرد.

علاوه بر این، علاوه بر انعطاف پذیری بیشتر، آموزش آنلاین با افزایش نرخ نگهداری و بهبود نمرات دانش آموزان مرتبط است.

اما در مورد بخش قهوه برای لاغری شکم و پهلو چطور؟ خب، آموزش از راه دور در قهوه مفهوم جدیدی نیست. در واقع، انجمن تخصصی قهوه (SCA) مدتی است که دوره های آنلاین ارائه می دهد و وب سایت آن مملو از توصیفات زبان آموزان در سراسر جهان است.

همه گیر کووید-19 همچنین نقش مهمی در رشد آموزش از راه دور داشته است. بسیاری از متخصصان و علاقه مندان به قهوه به طور ناگهانی متوجه شده اند که قادر به شرکت در آموزش اندازه لباس بافتنی نوزاد نیستند و چاره ای جز ثبت نام آنلاین ندارند.

با این حال، این تنها دلیلی نیست که مردم به آموزش آنلاین نگاه کرده اند. به عنوان مثال، یکی از یادگیرندگان SCA خاطرنشان کرد که یادگیری از راه دور اغلب تنها گزینه برای افراد در کشورهای خاص است.

  • منابع:
  1. Online education in the coffee sector: An overview
  • تبلیغات:
  1. ماده معدنی سنگ قیمتی
  2. گزارشی درباره کت
  3. نماد کت سفید را بدانید
  4. تکنیک های انتخاب مبل و صندلی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *